۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۴۶۰۳۶۰
وزیر اطلاعات:

امنیت کشور مرهون همدلی نیروهای اطلاعاتی و انتظامی است

وزیر اطلاعات با بیان این که آرامش و امنیت حق مردم است، گفت: وجود امنیت در جامعه زمینه‌ساز رشد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و علمی کشور و توسعه در بخشهای مختلف است.
وزیر اطلاعات-

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات، امروز در نشست شورای اداری استان خراسان شمالی، با اشاره به وجود امنیت مناسب و مطلوب در کشور، اظهار کرد: تنها ایجاد امنیت در کشورها کافی نیست بلکه بایستی کاری کرد تا اقشار مختلف مردم احساس امنیت داشته باشند و در آنها آرامش ایجاد شود.

وی با بیان این که امنیت جزء حقوق مردم بوده و ما وظیفه داریم با ایجاد امنیت، این حق را ادا کنیم، اضافه کرد: خداوند در قرآن از آرامش و امنیت به‌عنوان سکینه یاد کرده و بر ایجاد و تقویت آن در جامعه تأکید کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی خاطرنشان کرد: در واقع وجود امنیت در جامعه زمینه‌ساز رشد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و علمی بوده و سبب توسعه در بخشهای مختلف می‌شود.

وی با بیان اینکه با همت و فداکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) اکنون آرامش مناسبی در کشور حاکم است، افزود: نیروهای وزارت اطلاعات افراد عاشق و دلسوزی هستند که در سنگر این وزارتخانه برای ایجاد آرامش و امنیت در کشور سینه خود را سپر بلا کرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی با اشاره به این که به فضل الهی اکنون وزارت اطلاعات اشراف اطلاعاتی کاملی در زمینه‌های مختلف دارد، اضافه کرد: امنیت و آرامش موجود در کشور مرهون همکاری و همدلی نیروهای اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و انتظامی کشور در سایه هدایتها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه وحدت و انسجام مردم هم در ایجاد امنیت در کشور بسیار مهم است، تصریح کرد: وحدت مردم زمینه‌ساز امنیت است؛ ازاین‌رو همه باید قدر وحدت و انسجام موجود در کشور را دانسته و روزبه‌روز آن را تقویت کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که خدمت به مردم توفیق الهی بوده و باید مسؤولان قدر این توفیق را بدانند، ادامه داد: در آموزه‌های اسلامی و قرآنی تأکید فراوانی بر خدمت بی‌منت به مردم شده است.

نماینده تهران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که گره‌گشایی از کار مردم نعمت بزرگی است، اظهار کرد: مسؤولان و مدیران باید تلاش کنند قدرت سیاسی و اجرایی خود را در مسیر خدمت قرار دهند؛ زیرا در غیر این صورت دچار خسران می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی با اشاره به این که مسؤولیت امانتی در دست مدیران است، افزود: نباید مسؤولیت به‌مثابه طعمه‌ای در دست افراد باشد؛ چراکه در این صورت مسؤولان نمی‌توانند حق مردم را به‌درستی ادا کنند.

گفتنی است، حجت‌الاسلام والمسلمین علوی، وزیر اطلاعات روز دوشنبه در دومین سفر خود به استان خراسان شمالی از زمان مسؤولیت، وارد بجنورد، مرکز این استان شد و از سوی مسؤولان سیاسی، امنیتی و انتظامی و همچنین شماری از مدیران اجرایی استان مورد استقبال قرار گرفت.

دیدار با نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، دیدار و گفت‌وگو با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، دیدار با خانواده شهدا و همچنین حضور در نشست شورای اداری استان ازجمله برنامه‌های سفر دوروزه وزیر اطلاعات به خراسان شمالی بود./9314/پ202/ج

ارسال نظرات