۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۴۶۰۵۷۱
بازیگر سینما و تلویزیون:

هر فیلمی با هدف رضای خداوند متعال ساخته شود، بی‌تردید به مقصد خواهد رسید

مهران رجبی، گفت: هر کاری در جهت رضای خدای متعال باشد بی‌تردید به مقصد خواهد رسید هر چند به ظاهر دیده‌ نشده و مورد اقبال مردم قرار نگیرد.
عباسعلی کدخدایی

مهران رجبی، بازیگر سینما و  تلویزیون در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری‌رسا در ششمین روز از برگزاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، با حضور در غرفه خبرگزاری رسا، با خواندن سه بیت از اشعار مثنوی معنوی اظهار داشت: ‌در خلایق روحهای پاک هست، روحهای تیره گلناک هست، این صدفها نیست در یک مرتبه، در یکی درست و در دیگر شبه، واجبست اظهار این نیک و تباه، هم‌چنانک اظهار گندمها ز کاه.

وی در پاسخ به سوالی از خبرنگار رسا مبنی بر این که، یکی از دغدغه‌های مراجع معظم تقلید و علما این است که سینما و هنر در خدمت ارزش‌های دینی باشد، در حال حاضر سینمای ایران به چه میزان به این مسئله توجه دارد، اظهار داشت: در جامعه سلیقه‌های مختلفی وجود دارد از این رو سینما با ساخت فیلم‌هایی با مضمون مذهبی و دیگر فیلم‌ها در صدد تأمین سلیقه‌های مختلف است.

بازیگر سینما و  تلویزیون به ساخت فیلم‌هایی در مقام معلم و جایگاه مقدس خانواده اشاره و خاطرنشان کرد: سینما و صدا و سیما همواره می‌کوشد تا با ساخت فیلم‌های اجتماعی، تبعیت از هنجار‌های اجتماعی را در میان جوانان افزایش دهد.

این هنرمند فرهیخته هدف‌گزاری صحیح را مهم‌ترین رکن در سینما ارزیابی و تصریح کرد:‌ اگر فیلمی‌ ساخته شود که مردم جامعه را به سوی حق هدایت نکند به منزله آن خواهد بود که بی‌هیچ نتیجه‌ای به دور خود چرخیده‌ایم.

وی یادآور شد: هر کاری در جهت رضای خداوند متعال باشد بی‌تردید به مقصد خواهد رسید هر چند به ظاهر دیده‌ نشده و مورد اقبال مردم قرار نگیرد.

مهران رجبی استقبال مردم از فیلم‌های دفاع مقدس را بسیار گسترده دانست و ابراز داشت: در ساخت و بازیگری این نوع فیلم‌ها نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا فیلمی حرفه‌ای و با بازیگران حرفه‌ای ساخته شود تا مردم از تماشای این فیلم‌ها لذت ببرند. /872/202/ب3

کوچک زاده
ارسال نظرات