۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۴۶۱۱۹۶
استاد حوزه و دانشگاه:

پیروی از کفار الطاف الهی را از انسان دور می کند

حجت الاسلام علیا نسب با بیان اینکه دشمن به دنبال نفوذ و تغییر در ماهیت حرکت انقلابی در تبعیت از کفار است، گفت: پیروی از کفار الطاف الهی و رحمانی را از انسان و جامعه دور می کند.
حجت الاسلام علیانسب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علیانسب مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی عصر امروز در سلسله نشستهای گفتار معنوی با اشاره به تاثیر جوامع غرب در رفتار و اهداف جامعه اسلامی، اظهار داشت: تبعیت از کفار از جمله اموری است عامل عدم حمایت الهی از انسان است.

وی با اشاره به آیات و روایاتی در رابطه بی بهره گی انسان از الطاف رحمانی، ابراز داشت: امروز دشمن به دنبال تعمیق نفوذ خود در حوزه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، علمی و مدیریتی دارد، تهاجم فرهنگی علیه کشور ایران از سوی غرب با تمام قدرت برای تغییر رفتار و هدف گیریهای نظامی اسلامی در جریان است.

این استاد دانشگاه تبریز به بیان ارتباط تاثیر جوامع غرب در تعیین اهداف و برنامه های جامعه دینی امروز، خاطر نشان کرد: جوامع غرب با برنامه ریزی و بررسی اهداف کشور سعی در تغییر اهداف و برنامه ها به نفع منافع و سود خود دارند، باید با آگاهی، هوشیاری و عدم تبعیت از برنامه های غرب آنها را از رسیدن به این اهداف منع کنیم.

وی تصریح کرد: جوامع غربی با دخالت در انتخابات، وابستگیهای اقتصادی، تاثیرات منفی فرهنگی و همچنین وابستگیهای علمی سعی در تغییر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نفع خود دارند و همواره می کوشند تا ما را از آرمانهای انقلابی و اسلامی که برای آنها خون هزاران شهید بر زمین ریخته است، دور سازند.

عضو گروه معارف دانشگاه تبریز با تأکید بر عدم پیروی از اهداف جوامع غرب برای رسیدن به اهداف مقدس نظام اشاره کرد و افزود: پیروی از اهداف جوامع غربی افزون بر آنکه سبب انحراف در اهداف می شود، بلکه عامل بی بهره گی از الطاف رحمانی الهی بر جامعه خواهد شد.

وی با بیان اینکه ثبات قدم بر اهداف، بصیرت و دشمن شناسی ابزارهای مهم مبارزه با برنامه نفوذ دشمن برای تغییر در ماهیت انقلابی است، گفت: انقلاب اسلامی ایران بر پایه نفی ظلم و استکبار و استقرار حکومت اسلامی شکل گرفته است و این اهداف و آرمانها تا زمانی که محقق شود باید استوار بمانند.

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور هدف اساسی دشمن را تغییر سیرت انقلاب با حفظ صورت آن دانست و ابراز داشت: اولین شکست در این نبرد تغییر در ماهیت یک حرکت است، اگر ماهیت و آرمانها تغییر کنند در حقیقت پذیرش شکست است چرا که اهداف و آرمانها هستند که یک حرکت و مبارزه را شکل و زنده نگاه می دارند./202/854/ب1

ارسال نظرات