۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۴۶۲۲۵۷
آیت‎الله مهدوی:

حمایت از تروریست و اختلاف انداختن میان مسلمانان کار همیشگی آمریکا است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: کشتار زنان و کودکان بی‎گناه، آتش‎افروزی در جهان، اختلاف انداختن میان کشورها، حمایت از تروریست و دخالت در کشورها از ویژگی‎های آمریکا است، این خویِ استکباری تا همراه آمریکا است، ما دست از دشمنی با آمریکا برنمی‎داریم.
آیت الله ابوالحسن مهدوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیتالله سیدابوالحسن مهدوی در خطبههای این هفته نماز جمعه اصفهان که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و اینکه آمریکا همواره دشمن ما است، گفت: آمریکا همواره به دنبال جنگافروزی و استکبار در جهان است، ترامپ گفت که اگر ما بودجه دو جنگ افغانستان و عراق را در داخل کشور صرف میکردیم میتوانستیم آمریکا را دو بار بازسازی کنیم.

وی افزود: کشتار زنان و کودکان بیگناه، آتشافروزی در جهان، اختلاف انداختن میان کشورها، حمایت از تروریست و دخالت در کشورها از ویژگیهای آمریکا است، این خویِ استکباری تا همراه آمریکا است، ما دست از دشمنی با آمریکا برنمیداریم و شعار ما همواره مرگ بر آمریکا خواهد بود.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به پیشنهاد اروپا و آمریکا برای تأسیس دفتر اتحادیه اروپا در ایران، اظهار کرد: خوشبختانه اینان با این پیشنهاد بیانیهای دادند که 25 بند دارد و در این بیانیه ماهیت درونی خود را نشان دادند، در این بندها سراسر بیاحترامی و دشمنی با ایران وجود دارد.

وی بیان کرد: از بندهای این بیانیه نبودن انتخابات آزاد در ایران است، و اینکه چرا حقوق بشر به شکل غربی مانند همجنسگرایی در ایران رعایت نمیشود، و اینکه ایران باید دست از حمایت محور مقاومت بردارد، و نباید با افراد دوتابعیتی برخورد شود و زندانیان سیاسی باید آزاد شوند و قاچاقچیان نباید اعدام شوند و آزادی بیان در ایران باید به وجود بیاید.

آیتالله مهدوی خاطرنشان کرد: جالب این است که با اینکه اروپاییها و آمریکاییها درباره برجام اقرار کردند که ایران به همه تعهداتش پایبند بوده است، باز در این بیانیه گفتند که اگر ایران به همه تعهداتش عمل نکند، تحریمها دوباره باز خواهد گشت.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه جوانان این کشور اجازه نخواهند داد که دوباره لانه جاسوسی در ایران تأسیس شود، ادامه داد: آمریکا خاطره لانه جاسوسی در ایران را دارد و فکر میکنند که دوباره نیز میتوانند لانه جاسوسی را در ایران شکل بدهند، اما همان طور که دانشجویان پیرو خط امام در اوایل انقلاب اجازه ندادند، اکنون هم جوانان در برابر این امر میایستند.

وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با مردم اصفهان، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب اصفهان را یک استان دیندار و ولایتمدار، اهل فرهنگ، دانش و مقاوم خواند، ما نیز به رهبر انقلاب میگوییم ما تا پای جان بر ارزشها میایستیم و پیشگامی استان اصفهان را در انقلاب حفظ میکنیم.

آیتالله مهدوی با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: امام راحل درباره بسیج فرمودند که بسیج لشکر مخلص خداوند است و با پشتوانه بسیج است که میتوان به تمام تشنگان حقیقت اثبات کرد که بدون آ»ریکا نیز میتوان به زندگی کردن با آزادی رسید و همچنین فرمودند باید بسیجیان جهان اسلام در فکر ایجاد حکومت بزرگ جهانی را داشته باشند و در مقابل شرق و غرب ایستاد که در زمان فعلی نمونههایی از بسیج در عراق و سوریه را مشاهده میکنیم./914/201ب2

ارسال نظرات