۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱
کد خبر: ۴۶۲۶۵۴

بخش کودک بیست‌ونهمین نمایشگاه کتاب تهران نقد و بررسی می‌­شود

همایش نقد و بررسی بخش کودک و نوجوان بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب، در انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان برگزار می‌شود.
نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان، همایش نقد و بررسی بخش کودک و نوجوان بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، سه‌شنبه (2 آذر 1395) با حضور ناشران حوزه کودک و نوجوان در سالن کودک انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان برگزار می­شود.

حاضران در این همایش ضمن نقد و بررسی بخش ناشران کودک و نوجوان بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به ارائه راهکارهایی برای بهتر اجرا شدن سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب، در اردیبهشت 1396 نیز می‌پردازد.

این برنامه یکی از برنامه‌های متنوعی است که انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان در ادامه برنامه‌های هفته کتاب برگزار می‌کند.

همایش نقد و بررسی بخش ناشران کودک و نوجوان بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب، از ساعت 9 سه‌شنبه (2 آذر 1395) در انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان واقع در بلوار کریم‌خان‌زند، ابتدای خیابان حافظ، کوی هورچهر، شماره 13 واحدهای 1 و 2 برگزار می‌شود./998/د102/ق

 

 

 

 

ارسال نظرات