۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۴۶۳۲۶۵

رییس کمیته ملی شیعیان پاکستان آزاد شد

روحانی سرشناس شیعه و رییس کمیته واکنش ملی شیعیان پاکستان پس اعتراضات و تظاھرات مردمی در شھرھای این کشور روز گذشته با قید وثیقه آزاد شد ۔
حجت الاسلام مرزا یوسف حسین

 

به گزارش خبرگزاری رسا، پلیس پاکستان حجت الاسلام مرزا یوسف حسین رییس کمیته واکنش ملی شیعیان پاکستان را درپه اعتراضات و تظاھرات مردمی در شھرھای مختلف این کشور و پیگیری مدام مجلس وحدت مسلمین پاکستان، روز گذشته با قید وثیقه پنجاہ ھزار روپیه پاکستانی آزاد کرد.

وی پس از آزادی به مسجد جامع نور ایمان شھر کراچی رفت و مورد استقبال علما، روحانیون و مردم این شھر قرار گرفت ، مردم ولایت مدار و روحانی دوست شعار لبیک یاحسین(ع)، مرگ بر استعمار، مرگ به وھابیت و مرگ بر تروریسم را سر دادند.

حجت الاسلام مرزا یوسف حسین در خطاب حاضرین مراسم استقبال گفت: من از تمام کسانی خصوصا اعضای مجلس وحدت مسلمین پاکستان که در آزادی من نقش برجسته ای ایفا کردہ اند تقدیر و تشکر می نمایم.

وی با بیان این که شھادت و اسارت راہ حضرت اباعبداللہ الحسین(ع) و خانوادہ ایشان است ابراز داشت: ائمه ما بیشترین عمر گران بھای خود در زندان سپری کردند و این یک ایداہ آل برای پیروان آن بزرگواران است که از زندانی شدن نباید ھراسی داشته باشیم.

رییس کمیته واکنش ملی شیعیان پاکستان با اشارہ به این که دشمن وقتی منافع خود را در خطرہ بیبیند اھل علم را از سخن گفتن منع و زندانی می کند تا مردم از شنیدن سخنان وی دور باشند تاکید کرد: ما از امامان معصوم خود یاد گرفته ایم که حرف حق باید زدہ شود ولو به دشمن خوش نیاید.

یادآوری می شود که حجت الاسلام مرزا یوسف حسین رییس کمیته واکنش ملی شیعیان پاکستان در ۱۷ آبان ماہ به اتھام سخنرانی ھای انقلابی بازداشت شده بود به 14 روز حبس موقت محکوم شدہ بود./988ب902/د

اشھد نقوی
ارسال نظرات