۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۴۶۳۲۷۲
عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس:

موفقيت ها و پيشرفت‌‌های كشور مرهون تفكر و فرهنگ بسيجي است

عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس گفت: امروز بسياري از پيشرفتها و موفقيتهاي نظام اسلامي در عرصه‌هاي مختلف مرهون تفکر و فرهنگ بسيجي است و تا بسيج هست، نظام اسلامي و جمهوري اسلامي از سوي دشمنان تهديد نخواهد شد.
سيد جواد ساداتي نژاد نماينده مردم كاشان و آران وبيدگل

سيد جواد ساداتي نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، با تبريك فرا رسيدن 5 آذر سالروز تاسيس بسيج مستضعفان و هفته بسيج، گفت: در حوادث گوناگون پس از پيروزي انقلاب به ویژه جنگ، نهادها و گروه هاي فراواني بودند که با ايثار و خلوص و فداکاري و شهادت طلبي، کشور و انقلاب را بيمه کردند.

وي افزود: در حوادث گوناگون پس از پيروزي انقلاب به ويژه جنگ، نهادها و گروه هاي فراواني بودند که با ايثار و خلوص و فداکاري و شهادت طلبي، کشور و انقلاب را بيمه کردند.

ساداتي نژاد ادامه داد: اگر بخواهيم مصداق کاملي از ايثار، خلوص، فداکاري و عشق به ذات مقدس حق و اسلام را ارائه دهيم، بسيجيان اين لشکر مخلص خدا، سزاوارترين آنها بودند که امام خميني(ره) در وصف بسيجيان فرمود، بسيج شجره طيبه و درخت تناور و پرثمري است که شکوفه هاي آن بوي بهار وصل و طراوات يقين حديث عشق مي دهد.

وي با اشاره به اين فرمايش امام خميني(ره) كه بسيج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهيدان گمنامي است که پيروانش بر گلدسته‌هاي رفيع آن اذان شهادت و رشادت سرداده‌اند، اظهار داشت: تشکيل بسيج يقيناً از برکات و الطاف جليه خداوند تعالي و متاثر از انديشه بلند امام خميني(ره) بود که بر ملت عزيز و انقلاب اسلامي ايران ارزاني شد.

عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس، يادآور شد: امروز بسياري از پيشرفتها و موفقيتهاي نظام اسلامي در عرصه‌هاي مختلف مرهون تفکر و فرهنگ بسيجي است و تا بسيج هست، نظام اسلامي و جمهوري اسلامي از سوي دشمنان تهديد نخواهد شد.

ساداتي نژاد با اشاره به اينكه، امروز اين ظرفيت عظيم ملت ايران با تدبير رهبر معظم انقلاب و با تفکر عاشورايي، مظهر اتحاد و انسجام ملي ايرانيان است، ابراز داشت: امروز بسيج به قدرتي بي نظير و سرمشق و الگويي براي آزادي خواهان منطقه تبديل شده است و همانگونه که شاهد هستيم بر هر کشوري اين نواي دلنشين طنين انداز شده چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور شده است./302/1307/ب1

ارسال نظرات