۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۴۶۴۰۰۰
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

یکی از وظایف بسیج ترویج سیره نبوی و اسلام ناب محمدی است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل، یکی از وظایف بسیج را ترویج سیره نبوی و اسلام ناب محمدی (ص) دانست و گفت: سیره پیامبر اکرم(ص) سرشار از رحمت، عطوفت و مهربانی است.
حجت الاسلام حسین نوری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام حسن نوری، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان اردبیل، عصر امروز در جمع کارکنان بسیجی زندان اردبیل، خاطرنشان کرد: بسیج در جامعه اسلامی سه شاخصه مهم دارد، نخست اینکه بسیجی باید خود باور و عامل به شعار ما می‌توانیم باشد و باور کند که هیچ کار نشدنی در برابر تفکر بسیج وجود ندارد.

وی شاخصه دوم بسیج را صبر و شکیبایی بسیجی در مقابل ابتلائات و مشکلات، دانست و افزود: شاخصه سوم بسیج اعتماد و ایمان قلبی به وعده نصرت الهی است که امروز شاهد نمود عینی آن در سوریه و جبهه مقاومت هستیم.

حجت الاسلام نوری در ادامه با تسلیت سالروز رحلت نبی مکرم اسلام(ص) با اشاره به تلاش‌های مذبوحانه غرب برای تخریب چهره پیامبر رحمت و مهربانی به روشهای مختلف، تصریح کرد: سیره پیامبر اکرم(ص) سرشار از رحمت، عطوفت و مهربانی است.

وی بیان داشت: کسی که در فتح مکه در برابر سخت‌ترین دشمنان خود روز فتح مکه را روز مرحمت و گذشت اعلام می‌کند هرگز چهره خشن و غیر عطوف نخواهد داشت و این تلاش‌های غرب برای خشن نشان دادن چهره پیامبر اعظم یک برنامه منسجم اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی است.

حجت الاسلام نوری با اشاره به فرازهای مختلفی از مهربانی و عطوفت پیامبر اکرم(ص) با کودکان، زنان و آحاد مردم و حتی حیوانات یکی از وظایف بسیج را ترویج سیره نبوی و اسلام ناب محمدی (ص) دانست.

مراد فتحی، مدیرکل زندان‌های استان اردبیل نیز در این برنامه با تبریک هفته بسیج و تسلیت ایام سوگواری دهه آخر صفر، اظهار کرد: نباید تفکر و اندیشه بسیج و تکریم آن به یک روز و یا یک هفته محدود شود چرا که اگر به دنبال جامعه اسلامی هستیم باید اندیشه بسیج در تمام شئون زندگی ما جاری و ساری شود.

وی با اشاره به نقش عظیم و رشادتهای بسیج در دوران دفاع مقدس آن را پشتوانه بزرگ معنوی برای نظام ولایی و اسلامی دانست و بیان کرد: باید تلاش همه‌جانبه‌ای برای توسعه و گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه انجام شود./937/202/ب37

ارسال نظرات