۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۴۶۴۰۸۵

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان به مناسبت رحلت آیت الله شاهرخی

نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان در پیامی مشترک رحلت آیت الله شاهرخی را تسلیت گفتند.
آیت الله شاهرخی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی و هوشنگ بازوند، در پیامی مشترک درگذشت آیت الله شاهرخی را تسلیت گفتند.

در پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان آمده است: ارتحال عالم جلیل القدر و مجاهد انقلابی حضرت آیت الله حاج سید محمد نقی شاهرخی نماینده سابق مردم شریف استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری موجب تأثر و تألم شد.

در این پیام آمده است: آیت الله شاهرخی، شخصیتی انقلابی و از شاگردان نزدیک امام(ره) و یار دیرین ولایت، رهبری و نماینده رهبر معظم انقلاب در کشورهای جنوب شرق آسیا بودند و عمر پر برکت خویش را در مسیر پاسداشت از حریم ولایت، مبارزه با رژیم ستمشاهی و انقلاب اسلامی صرف کردند، همواره معرف اسلام ناب محمدی و منادی وحدت اسلامی بودند.

در ادامه این پیام افزوده شده است: آن مرحوم افزون بر مجاهدت در راه خدا در سنگرهای متعدد در داخل و خارج از کشور همچون مجلس خبرگان رهبری، نماز جمعه، تدریس، تحقیق، تبلیغ، خدمات دینی، علمی و اجتماعی فراوانی انجام داده و از سادات بزرگوار و مورد احترام بودند.

در پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان در پی درگذشت آیت الله شاهرخی آمده است: اینجانبان مصیبت فقدان این عالم وارسته را به محضر مقدس حضرت بقیه الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه، بیت مکرم آن مرحوم و به ویژه مردم ولایتمدار استان لرستان تسلیت عرض کرده و از پیشگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت داریم.

گفتنی است، آیت الله سید محمد نقی شاهرخی، نماینده سابق مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری هفته گذشته به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری شده بود و عصر یکشنبه در بیمارستان قم دار فانی را وداع گفت.

مراسم تشییع آیت الله سید محمد نقی شاهرخی، نماینده سابق مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، چهارشنبه همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) در قم برگزار می‌شود./202/9459/ب1

ارسال نظرات