۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۴۶۵۱۵۴
جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور:

طلاب انقلابی باید بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب گام بردارند

جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور گفت: طلاب انقلابی باید با بصیرت‌افزایی به مسائل روز دنیا آشنا شده و در مقابله با جنگ نرم براساس مطالبات رهبر معظم انقلاب گام بردارند.
داراب کلاهی

حجت الاسلام علی اکبر داراب کلاهی جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به دوره آموزشی عفاف و حجاب که به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور در مجتمع فرهنگی آموزشی یاوران مهدی قم در حال برگزاری است، گفت: دوره آموزشی عفاف و حجاب به مدت سه روز با حضور استادان مجرب کشوری و هدف تربیت مبلغ و مربی متخصص برگزار می‌شود.

وی تربیت مبلغه متخصص در زمینه عفاف و حجاب را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره آموزشی بیان کرد و اظهار داشت: بسیج طلاب با برگزاری این دوره‌های آموزشی درصدد تربیت و آموزش مربیان و مبلغانی متخصص در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اسلامی ایرانی و نهادینه ساختن این مهم در جامعه است.

حجت الاسلام داراب کلاهی با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی بر اساس نیاز و ضرورت جامعه تنظیم و برگزار می‌شود، بیان داشت: هدف از برگزاری این دوره‌ها آشنایی و بصیرت‌افزایی طلاب خواهر در استفاده از ابزارهای روز دنیا برای مقابله با تهدیدهای نرم دشمن است که این امر با تقویت مبانی اعتقادی و فرهنگی افراد جامعه محقق می‌شود.

جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور تصریح کرد: دعوت از استادان حوزوی و دانشگاهی مجرب با سابقه درخشان تبلیغی و تربیتی اولویت برگزاری این دوره‌ها تخصصی بوده که طلاب با مسائل روز کشور و جامعه جهانی بیشتر آشنا شده و شیوه‌های صحیح تبلیغ را آموزش ببینند.

وی انقلابی ماندن حوزه‌های علمیه را از دیگر اهداف برگزاری این دوره‌ها بیان کرد، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند: حوزه‌ها باید انقلابی باقی بمانند؛ طلبه تراز انقلابی بر اساس مطالبات رهبری گام برمی‌دارد.

حجت الاسلام داراب کلاهی در پایان خاطرنشان کرد: استقبال و شرکت طلاب بسیجی خواهر در این دوره بسیار قابل توجه است و این مهم می‌طلبد که این دوره‌ها به صورت دقیق و حساب شده برگزار و اهداف مورد نظر دنبال شود./813/302/ب3

ارسال نظرات