۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۴۶۵۶۷۶
فرمانده سپاه کربلا:

انقلاب اسلامی سیاست های مستکبرانه جبهه کفر در جهان را به چالش کشید

فرمانده سپاه کربلا با بیان این که انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) سیاست های جبهه کفر در جهان را به چالش کشید و موجب درماندگی آمریکایی ها در جهان شد، گفت: امروز هر طرحی در منطقه بدون نظر جمهوری اسلامی ایران قابلیت اجرایی نخواهد داشت.
فرمانده سپاه کربلا مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سردار محمدحسین بابایی، فرمانده سپاه کربلا امروز در ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت در ساری، با بیان این که امروز جبهه مقاومت در منطقه، مدافع حقیقی اسلام ناب است، گفت: دشمنان و بدخواهان همه توان خود را برای از بین این جبهه به کار گرفته اند.

وی با بیان این که جبهه مقاومت هیچ از بین رفتنی نیست و هر روز در جهان تقویت می شود، افزود: امروز پرچم این جبهه در جهان در دستان ملت ایران ایران قرار دارد.

سردار بابایی با اشاره به این که امروز همه مستکبران عالم در برابر جبهه مقاومت ایستاده اند، خاطرنشان کرد: اما از آنجایی که این جبهه پشتوانه الهی دارد هیچ گاه تضعیف شدنی نیست.

فرمانده سپاه کربلا با بیان این که انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) سیاست های جبهه کفر در جهان را به چالش کشید و موجب درماندگی آمریکایی در جهان شد، گفت: امروز هر طرحی در منطقه بدون نظر جمهوری اسلامی ایران قابلیت اجرایی نخواهد داشت.

وی با اشاره به این که ملت ولایتمدار و با بصیرت ایران اسلامی با همه توان خود از جبهه مقاومت در منطقه دفاع خواهند کرد، تصریح کرد: اگر امروز می بینیم که بحران های منطقه در سوریه، عراق و یمن کاهش یافته به دلیل نقش آفرینی جبهه مقاومت است.

سردار بابایی با بیان این که جبهه مقاومت با حضور نظام اسلامی در منطقه شکست ناپذیر است، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان تکفیری و حامیان غربی و عربی شان در برابر این جبهه الهی زمین گیر شده اند.

وی از مسیر انقلاب اسلامی به عنوان یک مسیر الهی و نورانی یاد کرد و با بیان این که امروز پرچم اسلام در بسیاری از نقاط جهان به اهتزار درآمده است، تصریح کرد: همین پرچمداری ایران اسلامی در جهان عصبانیت و هراس دشمنان اسلام و انقلاب را به وجود آورده است.

فرمانده سپاه کربلا مقاومت و ایستادگی مردم در عرصه ها و صحنه های مختلف انقلاب را عامل عزت و اقتدار امروز نظام عنوان کرد و گفت: امروز رزمندگان جبهه مقاومت بی ادعا و در راه رضای الهی برای حفظ و حراست از اسلام ناب در حال جنگ با دشمنان قسم خورده اسلام هستند.

سردار بابایی جبهه مقاومت را پیروز نهایی جنگ با جبهه کفر و نفاق دانست و با بیان این که امروز حامیان تکفیری ها در جهان برای نجات پرورش یافتگان خود به تکاپو افتاده اند، تصریح کرد: امروز جبهه مقاومت با ایستادگی و مقاومت در برابر جبهه کفر بار دیگر پرچم اسلام ناب را در ممالک اسلامی بر افراشته است.

وی پیروزی های جبهه مقاومت در منطقه و جهان را ثمره نفوذ معنوی جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: اگر نفوذ و حمایت نظام اسلامی نبود امروز باید برای بار دیگر در داخل مرزهای کشورمان در مقابل دشمن موضع می گرفتیم.

سردار بابایی با اشاره به این که امروز فرزندان رشید سپاه اسلام در دفاع از حریم اهل بیت(ع) در برابر تکفیری ها و دشمنان اسلام، جانانه ایستادگی و مقاومت می کنند، گفت: شهدای مدافع حرم ارتش نگذاشتند پرچم حریم امن الهی در حرم اهل بیت(ع) به زمین بیفتد و آن را به اهتزاز در آوردند.

وی با بیان این که مدافعان حرم مفهوم ایستادگی و مقاومت را فراتر از مرزهای جغرافیایی بار دیگر به نمایش گذاشتند، تصریح کرد: به حتم شهدای عزیز مدافع حرم افتخار و آبروی شیعه در دفاع از حریم ال بیت(ع) هستند.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه سخنان خود با بیان این که مدافعان حرم جان شیرین خود را برای ماندگاری اسلام ناب تقدیم کردند، بیان داشت: امروز مهم ترین رسالت ما ادامه دادن راه و مسیر نورانی این شهدای گرانقدر است.

سردار بابایی با تأکید براین که امروز حمایت و پشتیبانی از جبهه مقاومت یک ضرورت مهم است که همه باید به آن توجه کنند، تصریح کرد: امروز سوریه خط مقدم جبهه مقاومت است و باید از همه ظرفیت ها برای کمک از این جبهه ارزشی استفاده کنیم.

فرمانده سپاه کربلا با بیان این که اگر جبهه مقاومت نبود امروز دامنه جنگ در کشورهای اسلامی بسیار گسترش پیدا می کرد و در آن مقطع بحران ها تشدید می شد، خاطرنشان کرد: باید با حمایت های مناسب از جبهه مقاومت توطئه مستکبران در منطقه را خنثی کنیم.

وی با بیان این که روحیه جهاد و جانفشانی در مردم ما موج می زند، تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس و آن حضور پرشور و شعور آحاد مردم به ویژه جوانان نشان داد که مردم کشورمان برای دفاع از اسلام و انقلاب همواره در صحنه حضور دارند.

فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود بصیرت و آگاهی را مهم ترین نیاز امروز جامعه اسلامی برشمرد و افزود: در شرایطی که دشمن از هر روزنه ای برای ضربه زدن به انقلاب و نظام استفاده می کند، بصیرت و هوشیاری سد محکمی در برابر نفوذ دشمنان است.

سردار بابایی با بیان این که ملت با بصیرت و ولایتمدار ایران اسلامی همواره پشتیبان محکمی برای انقلاب اسلامی بوده اند، خاطرنشان کرد: امروز نیز این مردم هوشیار و بیدار در راه حفظ اسلام و انقلاب با صلابت ایستاده اند و حریم اسلام و انقلاب دفاع می کنند./950/202/ب2

ارسال نظرات