۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۴۶۶۱۴۲

اعتراض مردم تبریز نسبت به سفر تنانیاهو به جمهوری آذربایجان

مردم تبریز با برپایی تظاهرات اعتراض‌آمیز پس از اقامه نماز جمعه خواستار لغو سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به جمهوری آذربایجان شدند.
تظاهرات مردم تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مردم مؤمن، ولایت‌مدار و همیشه در صحنه تبریز امروز پس از اقامه نماز وحدت‌بخش جمعه با برپایی تظاهراتی اعتراضی و خودجوش، نسبت به سفر تنانیاهو، نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی به کشور جمهوری آذربایجان واکنش نشان دادند.

نمازگزاران جمعه تبریز با همراهی آیات محسن مجتهدشبستری و محمدتقی آل‌هاشم و دیگر علما و فضلای حوزوی؛ با شعارهای مرگ بر اسرائیل و با در دست داشتن پارچه‌نوشته‌هایی خواستار لغو سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به جمهوری آذربایجان شدند.

بنا بر این گزارش، مردم تبریز با طی مسافت مصلای اعظم امام خمینی(ره) به طرف سه راهی طالقانی نسبت به سفر قرب الوقوع نتانیاهو به آذربایجان اعتراض کردند و با در دست داشتن تصاویری از جنایات رژیم صهیونیستی در کشورهای مختلف اسلامی؛ همدستی اسرائیل با آل‌سعود در کشتار مسلمانان منطقه را یادآور شدند. 

حجت الاسلام حسین تقی‌زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی در این مراسم با تأکید بر این‌که سفر نتانیاهو به کشور اسلامی جمهوری آذربایجان به در شأن مقامات دولتی این کشور نیست، اظهار داشت: انتظار داریم مردم مسلمانان آذربایجان با همدلی و وحدت خود؛ این سفر ناشایست را محکوم کنند.

وی با تأکیدبر این‌که رژیم صهیونیستی جرثومه فساد و عامل بسیاری از جنایات منطقه‌ای است، گفت: امروز جهان اسلام با این غده سرطانی مهلک مواجه است که بایستی با وحدت امت مسلمان؛ این لکه سیاه از پیکر اسلام پاک شود؛ حضور نخست وزیر اسرائیل در آذربایجان با فتنه‌های متعددی همراه خواهد بود.

گفتنی است، در پایان این تظاهرات اقشار مختلف مردم تبریز با شعار لبیک یا حسین و ننگ بر آل‌سعود خواستار لغو سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به جمهوری آذربایجان شدند./202/935/ب1

ارسال نظرات