۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۴۶۶۲۸۸
امام جمعه آمل:

برخی با هجمه به قوه قضائیه در صدد به حاشیه راندن موضوع حقوق های نجومی هستند

امام جمعه آمل با بیان این که هجمه به قوه قضاییه با هدف حاشیه بردن موضوع حقوق های نجومی است، گفت: ضرورت دارد عزم شایسته ای برای برخورد با حقوق های نجومی وجود داشته باشد.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل امروز در دیدار جمعی از مدیران شهرستان آمل که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: خدمت به مردم برکات ارزنده ای دارد که ضرورت دارد در این عرصه کوشا باشیم.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد مدیران از همه ظرفیتها و فرصتهای موجود برای رفع مسائل و مشکلات مردم بهره گیری کنند تا بتوانند در بهبود امور کوشا باشند.

حجت الاسلام مرتضوی اظهار داشت: ضرورت دارد در حوزه برخورد با حقوق های نجومی عزم جدی و شایسته ای وجود داشته و نتیجه لازم در این عرصه را شاهد باشیم که ضرورتی اساسی است.

امام جمعه آمل با بیان این که هجمه به قوه قضاییه با هدف حاشیه بردن موضوع حقوق های نجومی است، گفت: برخی با فشارهایی که به قوه قضاییه وارد می کنند می خواهند موضوع حقوق های نجومی را به حاشیه ببرند.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد عزم شایسته ای برای برخورد با حقوق های نجومی وجود داشته باشد که بسیاری از مردم ما برای رفع مسائل و مشکلات خود با مشکلات فراوانی مواجه هستند.

حجت الاسلام مرتضوی اظهار داشت: ضرورت دارد به اقشار کم درآمد جامعه نگاه ویژه وجود داشته باشد و کار درستی نیست افرادی که حقوق های نجومی دریافت کردند را از ذخایر نظام اسلامی بدانیم.

امام جمعه آمل با بیان این که رفع مشکلات مردم در اولویت باشد، گفت: نیاز است برنامه ریزی و دقت شایسته ای وجود داشته و با بحث کرامت انسانی نگاه ارزنده ای داشته باشیم که ضرورتی اساسی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، تصریح کرد: ضرورت دارد رهنمودهای مقام معظم رهبری را چراغ راه خود قرار دهیم که برکات و دستاوردهای ارزشمند و گرانقدری در آن وجود دارد.

حجت الاسلام مرتضوی اظهار داشت: بهره گیری از تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری راهگشای تعالی نظام اسلامی و حرکت در مسیر پیشرفت و تعالی کشور است که باید به این امر مهم و اساسی توجه شود.

امام جمعه آمل با اشاره به قضایای برجام، تصریح کرد: ایادی استکباری همواره به دنبال توطئه و تحریم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و رابطه شان با ما خوب شدنی نیست.

وی افزود: نباید رفع مشکلات موجود کشور را وابسته به برجام بدانیم و ضرورت دارد عزم شایسته ای را برای بهبود وضعیت معیشت و اشتغال جامعه صورت داده و خدمات ارزنده ای به مردم ارائه دهیم.

حجت الاسلام مرتضوی خاطرنشان کرد: تبعیت محض از ولایت فقیه زمینه ساز حل مشکلات کشور می شود که نیاز است در این عرصه کوشا بوده و دل به غرب نداشته باشیم.

امام جمعه آمل تصریح کرد: مردم ما بسیار بصیر و آگاه هستند و آمریکا را به خوبی می شناسند که ضرورت دارد برای رفع مشکلات کشور از ظرفیتها و فرصتهای درونی استفاده کنیم.

گفتنی است، بهره گیری از ظرفیتهای داخلی زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی و حل مشکلات کشور است که ضرورت دارد در این عرصه کوشا بوده و دل به ایادی استکباری برای بهبود وضعیت نداشته باشیم./1314/202/ب2

ارسال نظرات