۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۴۶۶۳۹۹

انتشار فعالیت‌های نشر دارالحدیث در مجله چاپ و نشر بین المللی ایران

گزارشی از فعالیت‌های نشر مؤسسه دارالحدیث در مجله چاپ و نشر بین المللی ایران منتشر شد.
مجله چاپ و نشر بین المللی ایران

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مؤسسه دارالحدیث،  مؤسسه دارالحدیث در بخش فعالیتهای بین المللی فعالیتهای ارزنده ای را آغاز کرده و آثار ارزشمندی را به زبان های مختلف ترجمه و یا منتشر کرده است.

بخشی از این فعالیت ها که به ترجمه و چاپ آثار اختصاص یافته درنشریه printed in iran انعکاس یافت.

نشریه printed in iran  در داخل و خارج از کشور توزیع و به دست مخاطبان و اهل نظر می‌رسد. همچنین اين نشريه در نمايشگاه كتاب فرانكفورت  براي افراد و مؤسسات شاخص در حوزه بين الملل چاپ و نشر، كتابخانه هاي بين المللي، آژانسهاي ادبي، هتلهاي بين المللي، بخش فرهنگي سفار تخانه هاي خارجي در ايران نيز ارسال خواهد شد.

مجله printed in iran  به موضوعات متنوعی از اخبار نشر ایران، گزارش، معرفی نویسندگان، هنرمندان، ناشران و مؤسسات انتشاراتی، معرفی کتاب، رویدادهای فرهنگی کشور، ترجمه، نسخه­های خطی و کتابهای کودک و نوجوان می پردازد و تلاش آن در جهت نشا ن دادن توانمند یهای نشر ایران بوده است.

وبسایت مجله به آدرس   www.printediniran.com است  و علاقه مندان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن شماره های پیشین مجله به آن مراجعه نمایند.

این مجله تمام رنگی و گلاسه در ۶۴ صفحه، با شمارگان ۶ هزار نسخه منتشر می‌شود.

۳۰۰۰ نسخه  از شماره اخیر آن  پس از حمل به غرفۀ مجله در سالن پنج نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت, طی پنج روز برپایی نمایشگاه، علاوه بر غرفۀ ایران در سالن پنج و سه که بزرگترین و مهمترین محل تعامل با موسسات بین المللی بود،و نیز در در فضای ویژۀ روزنامه نگاران و اهالی رسانه های جمعی  توسط گروه شش نفره از همکاران تولید مجله که از بین افراد مسلط به زبان انگلیسی، آلمانی و فارسی و آشنا با حو زۀ کتاب انتخاب شده بودند، بین پنج هزار و پانصد غرفۀ واقع در دوازده سالن نمایشگاه توزیع شد./998/د102/ق

 

 

 

 

ارسال نظرات