۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳
کد خبر: ۴۶۶۴۱۱
رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون:

تبیین بدعهدی دشمن از مهم‌ترین رسالت‌های طلاب است

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون با بیان اینکه برخی هنوز پس از عهدشکنی دشمنان به وعده‌های آنان امیدوار هستند، گفت: تبیین این پیمان شکنی و عدم وفای به عهد از مهم‌ترین رسالت طلاب در آشکار کردن طینت دشمن به شمار می‌رود.
 محمود محمدی شاهرودی

حجت الاسلام محمود محمدی شاهرودی، رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به رسالت طلاب و روحانیت در برابر بدعهدی و نقض برجام، گفت: از دیرباز و در همه مقاطع رسالت روحانیت امری روشن و شفاف بوده است.

وی افزود: اما در برخی مقاطع با بروز حوادث و جریاناتی خاص این رسالت برای روحانیت معزز به ویژه طلاب بصیر بسیجی پررنگ‌تر و حساس‌تر از گذشته ظهور و بروز می‌یابد.

حجت الاسلام محمدی شاهرودی با اشاره به بدعهدی نظام سلطه، بیان داشت: امروز با توجه به تمدید تحریم 10 ساله ایران از سوی مجلس سنای آمریکا، طینت خبیث و عهد شکن نظام سلطه بر همگان آشکار و روشن شد، با توجه به این عهدشکنی روحانیت بصیر وظیفه دارد تا با تبیین و روشنگری این مهم رسالت خطیر خود را به صورت اتم به انجام برساند.

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور مهم‌ترین وظایف مجاهدان عرصه جهاد کبیر را تبیین و روشنگری بیان کرد و گفت: امروز زمینه معرفی بهتر نظام استکبار برای آحاد مردم فراهم شده به همین سبب طلاب و روحانیت در این امر مهم باید به جد ورود کنند.

وی با اشاره به اینکه هنوز برخی افراد مکر و حیله دشمن را پس از این نقض پیمان باور ندارند، تصریح کرد: با هویدا شدن این بدعهدی که نشان از نقشه‌های مکارانه دشمن بود برخی هنوز به وعده‌های دشمن امید دارند، قرآن کریم در زمینه بدعهدی دشمنان می‌فرماید: دشمنان هرگز به عهد و پیمانشان پایبند نبوده و نخواهند بود؛ بنابراین تبیین این پیمان شکنی و عدم وفای به عهد از مهم‌ترین رسالت طلاب در آشکار کردن سیرت دشمن به شمار می‌رود./302/813/ب1

ارسال نظرات