۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۴۶۷۱۶۵
رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور:

ویژگی‌های انقلابی بودن و انقلابی ماندن در بیانات رهبر انقلاب آشکار است

رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور در یادواره شهدای طلبه و روحانی ارسباران با تأکید بر پایبندی به مبانی و ارزش‌های اساسی اسلام و انقلاب، گفت: ویژگی‌های انقلابی بودن و انقلابی ماندن در بیانات رهبر انقلاب آشکار است.
داوود گودرزی، مسؤول سازمان بسیج دانشجویی کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، داود گودرزی، رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور عصر امروز در یادواره شهدای دانشجو و طلبه منطقه ارسباران و همچنین گرامیداشت شهدای مدافع حرم استان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به حوزویان و دانشگاهیان نباید مورد غفلت قرار گیرد.

وی با تأکید بر این‌که فضاهای آموزشی بایستی توأم با بصیرت و هدایت باشد، خاطرنشان کرد: باید در محافل دانشگاهی فضایی مناسب برای تجزیه و تحلیل جوانان در قالب نشست‌ها و گفتمان آزاداندیشی فراهم کنیم تا جوانان به دور از هرگونه جناح‌‌بندی و حزبی به تجزیه و تحلیل رویدادهای سیاسی و اجتماعی کشور بپردازند.

گودرزی با بیان این‌که انحراف از مسیر کرسی‌های آزاداندیشی و نظریه‌پردازی در دانشگاه‌ها آفت‌های مختلفی به دنبال خواهد داشت، تصریح کرد: دانشگاهیان باید دارای رفتار، گفتار و کردار انقلابی باشند و برای پیشبرد اهداف والای انقلاب و شهدا گام‌های مضاعف بردارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود توجه به مبانی اقتصاد مقاومتی را تنها را پیشرفت و توسعه کشور دانست و گفت: در کشور ظرفیت‌ها و فاکتورهای اقتصادی بالقوه فراوانی از جمله نیروی انسانی، بازار مصرف، بازار کار، نقدینگی و پول و غیره وجود دارد که باید این ظرفیت‌ها را بالفعل تبدیل کنیم.

رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور با تأکید بر این‌که کلید حل مشکلات اقتصادی کشور را باید در تحقق سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی جستجو کرد، تصریح کرد: نباید چشم امید به سوی غرب دوخته شود، باید خودمان بتوانیم با وحدت و همدلی و تکیه بر توان داخلی مشکلات اجتماعی و اقتصادی کشور را رفع کنیم.

گودرزی با بیان این‌که تعامل و حذف تحریم‌ها از سوی آمریکا و غرب امکان‌پذیر نیست و نخواهد بود، افزود: همانطور که رهبرمعظم انقلاب اسلامی بارها تأکید کردند؛ آمریکا هیچ‌گاه قابل اعتماد نیست؛ به عبارت دیگر آمریکا و غرب به هیچ عنوان برای نفع و حل مشکلات ما قدم بر نخواهند داشت.

وی با بیان این‌که مسؤولان باید با مردم صادق باشند، افزود: اگر مدیران و مسؤولان نظام برای حل مشکلات کشور با مردم صریح و صادق باشند، مردم همراه و یاور دولتمردان خواند بود، چراکه مردم ایران مردمی آگاه بوده و همیشه در تمام صحنه‌ها با حضور به موقع و با مواضع ضداستعماری و ضد آمریکایی پشتیبان نظام و رهبری بوده و خواهند بود.

رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر پایبندی به مبانی و ارزش‌های اساسی اسلام و انقلاب، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب 5 ویژگی انقلابی بودن و انقلابی ماندن را به صراحت بیان فرموده‌اند که نسل جوان دانشگاهی و حوزوی بایستی مورد توجه قرار دهند.

گودرزی ادامه داد: «پایبندی به مبانی و ارزش‌های اساسی اسلام و انقلاب، هدف‌گیری آرمان‌های انقلاب و همت بلند برای رسیدن به آنها، پایبندی به استقلال کشور، حساسیت در برابر دشمن و نقشه دشمن و عدم تبعیت از آنها و بالاخره تقوای دینی و سیاسی» از مهم‌ترین شاخصه‌های انقلابی بودن و انقلابی ماندن از دیدگاه رهبری است./202/935/ب1

ارسال نظرات