۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۴۶۷۴۲۰
امام جمعه ایلام:

دشمن تمام توان خود را برای ایجاد تفرقه بین مسؤولان و مردم متمرکز کرده‌ است

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: امروز ملت عزیز ایران به ویژه خواص جامعه و مسؤولان نظام بیش از هر چیز دیگر نیازمند وحدت هستند و تفرقه و تنش بین مسؤولان و مردم هدف دشمنان است و آنها تمام توان خود را در ایجاد تفرقه بین مسؤولان نظام و مردم متمرکز کرده‌اند.
حجت الاسلام و المسلمین لطفی

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در گفت وگو با رسانه ها اظهار داشت: بدون تردید موفقیت‌های نظام و مردم در عرصه‌های مختلف و ناکام شدن توطئه‌های دشمنان و اقدامات براندازانه آنها در سایه وحدت و انسجام و اتحاد بوده است.

وی با بیان اینکه دشمنان حربه های زیادی را برای ایجاد اختلاف و در هم شکستن انسجام در صفوف مسلمانان در جای جای جهان بکار گرفته اند، تاکید کرد: این حربه های دشمنان شکست خورده است و آنان همواره نا امیدتر از گذشته به اتاق های فکر خود عقب نشینی کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: مسلمانان برای حفظ سنگر خود در مقابل دشمنان باید اتحاد و انسجام بین خودشان با محوریت ولی فقیه و امام و رهبری را روز به روز افزایش دهند تا بتوانند در مقابل نظام سلطه، ارتجاع عرب و مزدوران منطقه ای آنها، جبهه کفر و ایادی وهابی، داعشی، طالبانی و دیگر گروه های افراطی پیروز شوند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی تاکید کرد: یکی از مهمترین اقدامات در حفظ اتحاد بین مسلمانان، تدبیر امام راحل در نامگذاری هفته وحدت است، هفته ای که ولادت پیامبر اکرم(ص) را هم به روایت اهل تسنن (12 ربیع الاول) و هم به روایت اهل تشیع (17 ربیع الاول) در خود جای داده است.

امام جمعه ایلام ادامه داد: مرجع قانونی و محور اصلی وحدت و همبستگی امت اسلامی سیره رسول اکرم(ص) است که برای حل اختلافات مسلمانان تنها مرجع است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی یادآور شد: امروز ملت عزیز ایران به ویژه خواص جامعه و مسؤولان نظام بیش از هر چیز دیگر نیازمند وحدت هستند و تفرقه و تنش بین مسؤولان و مردم هدف دشمنان است و آنها تمام توان خود را در ایجاد تفرقه بین مسؤولان نظام و مردم متمرکز کرده‌اند.

وی تاکید کرد: دستیابی به اهداف بلند گفتمان انقلاب اسلامی در سایه وحدت محقق می شود و بدون مشارکت آحاد مردم دستیابی به این مهم غیر ممکن است./101/879/ب1

ارسال نظرات