۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۴۶۷۵۱۹
در مشهد؛

تفاهم نامه همکاری بین مرکز خدمات و سازمان هلال احمر امضا شد

تفاهم نامه همکاری مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان و سازمان هلال احمر با حضور حجت الاسلام حائری مدیر مرکز خدمات و احمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی به امضا رسید.
امضای تفاهم نامه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، تفاهم نامه همکاری مرکز خدمات و سازمان هلال احمر استان با حضور حجت الاسلام حائری مدیر مرکز خدمات استان و دکتر احمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی به امضا رسید.

این تفاهم نامه که در محل سالن همایش روز داوطلبان هلال احمر به امضا رسید، حجت الاسلام حائری با تبریک اعیاد ماه ربیع الاول، گفت: بالاترین شادی در روز قیامت مربوط به کسانی است که وقت، سرمایه، عمر و زندگی خودشان را صرف خدمت به دیگران کرده و دل خودشان را در گروی محبت دیگران بسته اند.

وی در ادامه به خدمت رسانی مرکز خدمات حوزه علمیه به اقشار مختلف روحانیان و خانواده آنها اشاره کرد و اظهار داشت: مرکز خدمات حوزه علمیه و هلال احمر هر دو به یک وظیفه عمل می کنند و آن هم خدمت رسانی به مردم است.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان با اشاره به توسعه امور داوطلبی در جامعه روحانیت، ابراز داشت: هدف ما آموزش طلاب و روحانیان در زمینه های هلال احمر است تا طلاب بتوانند هم به خود جامعه روحانیت خدمت کنند و هم در مواقع نیاز به بقیه اقشار جامعه خدمت رسانی کنند.

وی معاونت امور داوطلبان را مصداق جهاد در تمامی عرصه ها دانست و ادامه داد: خدمت رسانی شما در میدان عمل یک کار جهادی به تمام معناست، شما نه تنها به مردم کمک می کنید بلکه با خدمت رسانی به نیازمندان چهره رئوف و لطیف اسلام را به نمایش می گذارید.

حجت الاسلام حائری با اشاره به تبلیغات گسترده دشمن علیه اسلام، گفت: دشمن با ایجاد و حمایت از داعش و طالبان می خواهد چهره اسلام را خشن معرفی کند اما فعالیت های داوطلبانه شما ثابت می کند اسلام بالاترین معیارش انسانیت،انسان سازی و کمک به انسان است همه چیز بر مدار انسان و انسان هم بر مدار و محور خداوند متعال در چرخش است.

گفتنی است، اجرای دوره های آموزش امداد و کمک های اولیه، آموزش عمومی امداد و نجات در مشهد و شهرستان های استان، عضویت طلاب و خانواده های آنها از جمله محورهای تفاهم نامه مرکز خدمات و سازمان هلال احمر است./204/859/ب1

ارسال نظرات