۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۴۶۸۲۷۲
در رادیو معارف بررسی می‌شود؛

تبيين حدود استفاده از چاشني‌ها در غذا تا آثار تلاوت قرآن كريم در زندگی

تبيين حدود استفاده از چاشني‌ها در غذا در برنامه «شفا»، نگاهی به آثار تلاوت قرآن كريم در زندگی در برنامه «بازتاب»، نگاهی به تاريخ صدر اسلام از نگاه شيعه در برنامه «زلال تاریخ» و تبيين ويژگي‌هاي متقين از ديدگاه امام علي(ع) در «آیینه حقیقت» از جمله رادیو معارف است.
رادیو معارف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، تبيين حدود استفاده از چاشني‌ها در غذا در برنامه «شفا»، بررسی آثار و بركات تلاوت قرآن كريم در زندگی در برنامه «بازتاب»، نگاهی به تاريخ صدر اسلام از نگاه شيعه در  برنامه «زلال تاریخ» و تبيين ويژگي‌هاي متقين از ديدگاه امام علي(ع) در «آیینه حقیقت» از جمله رادیو معارف است.

بررسی غذاي لذيذ در برنامه شفا

برنامه «شفا» با كارشناسي دكتر مژده پورحسيني مورخ 29 و 30 آذر 95 با دو موضوع «غذاي لذيد بخوريم» و «حدود استفاده از چاشني ها در غذا» به روي آنتن مي‌رود.

اين برنامه  در راستاي ابلاغ سياست‌هاي كلي سلامت از سوی رهبر معظم انقلاب و توجه ويژه به طب سنتي و ارتقای جايگاه آن در عرصه سلامت و بهداشت عمومي طراحي و توليد شده است.

 «شفا» كاري از گروه فرهنگ و جامعه به تهيه و سردبيري اكبر طالبي‌نيا و اجراي محبوبه شيرعلي روزهاي دوشنبه وسه شنبه ساعت 19:15 موج اف ام رديف 96 از صداي فضيلت و فطرت پخش مي‌شود.

 آثار و بركات تلاوت قرآن كريم در برنامه بازتاب

«بازتاب» برنامه‌اي‌ است كه با هدف آشنا كردن مخاطبان با سرانجام كارهاي نيك و بد طراحي و توليد شده است.

 

اين برنامه مورخ 29 آذر 95 با كارشناسي حجت الاسلام و المسلمين باقريان به موضوع آثار تلاوت قرآن خواهد پرداخت.

«بازتاب» كاري از گروه قرآن و اهل بيت عليهم السلام به سردبيري و تهيه كنندگي حميد اشتري و اجراي مجيد گلشيري، دوشنبه ها ساعت 12:30به روي آنتن مي‌رود.

تاريخ صدر اسلام از نگاه شيعه در  برنامه زلال تاریخ بررسی می‌شود

راديو معارف در برنامه «زلال تاريخ» به بررسي نامه رسول اكرم(ص) به قيصر روم خواهد پرداخت.

از برنامه هاي اين رسانه ديني كه با هدف تبيين حقايق تاريخ صدر اسلام از نگاه تاريخ‌نگاران برجسته شيعه طراحي شده است، برنامه «زلال تاريخ» است.

اين برنامه كه طي چند جلسه به  بررسي نامه‌هاي رسول خدا(ص) به پادشاهان دنيا پرداخته است در برنامه 29 آذر 95 به شرح نامه رسول اكرم (ص) به قيصر روم مي‌پردازد.

«زلال تاريخ» كاري از گروه قرآن و  اهل بيت عليهم السلام به سردبير تهيه كنندگي اكبر طالبي نيا و اجراي  سيد روح الله پرهيزكار  دوشنبه ها  ساعت 20:00 از راديو معارف تقديم شنوندگان فرهيخته خواهد شد

علاقمندان به مباحث تاريخي اين برنامه مي‌توانند براي دريافت آن به صفحه اختصاصي برنامه «زلال تاريخ» در سايت راديو معارف مراجعه نمايند.

 ويژگي‌هاي متقين از ديدگاه امام علي(ع) در برنامه آينه حقيقت تبیین می‌شود

 در برنامه آينه حقيقت به بيان ويژگيهاي متقين از ديدگاه امام علي (ع)  با موضوع  لزوم رعايت حال همسايه و مهار نفس مي‌پردازد.

يكي از برنامه هايي كه با هدف هدف تبيين اعتقادات و نظام تربيت ديني از ديدگاه امام علي عليه السلام طراحي و توليد شده است «آينه حقيقت» است.

اين برنامه با كارشناسي حجت الاسلام و المسلمين رضا محمدي 29 و 30 آذر 95 در ادامه معرفي ويژگي هاي متقين از ديدگاه امام علي عليه السلام به موضوع رعايت حال همسايه و مهار نفس خواهد پرداخت.

برنامه «آينه حقيقت» كاري از گروه قرآن و اهل بيت عليهم السلام به تهيه كنندگي سيدروح الله شجاعي و گويندگي محبوبه حسني روزهاي دوشنبه و سه شنبه ساعت 12:45 از راديو معارف پخش مي‌شود./998/303/ب3

ارسال نظرات