۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۴۶۸۹۰۸
فرمانده سپاه عاشورا:

حفاظت از دستاوردهای انقلاب بزرگترین رسالت تشکیل سپاه پاسداران است

کریمیان حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی را بزرگترین رسالت تشکیل سپاه پاسداران عنوان کرد و گفت: امروز سپاهیان ایران اسلامی با همان روحیه روزهای نخست مبارزه با طاغوت و دوران دفاع مقدس آماده جانفشانی در صیانت از انقلاب و ارزشهای اسلام هستند.
سردار کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، غلامرضا کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا امروز در دیدار کارکنان سپاه حفاظت هواپیمایی با آیت الله مجتهد شبستری با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حافظ انقلاب و ارزشهای آن است، گفت: بزرگترین مسؤولیت سپاه صیانت از انقلاب و ولایت است.

وی حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی را بزرگترین رسالت تشکیل سپاه پاسداران عنوان و تصریح کرد: امروز سپاهیان ایران اسلامی با همان روحیه روزهای نخست مبارزه با طاغوت و دوران دفاع مقدس آماده جانفشانی در صیانت از انقلاب و ارزشهای اسلام هستند.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به موفقیت های سپاه حفاظت هواپیمایی استان در تأمین امنیت مسافران هواپیمایی، خاطر نشان کرد: پاسداران حفاظت هواپیمایی جان خود را ضامن سلامت پرواز ها کرده اند و با این اقدام خود در صیانت از آبروی نظام اسلامی موفق عمل کرده اند.

وی با بیان اینکه یگان حفاظت هواپیمایی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی مانند پیکره سپاه مسؤولیت صیانت از انقلاب را به خوبی انجام داده است، ابراز داشت: یگان حفاظت هواپیمایی سپاه پاسداران توانسته است در صیانت از آبروی نظام اسلامی موفق عمل کند./۸۵۴/203/ب2

ارسال نظرات