۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۴۶۹۳۶۳
امام‌جمعه موقت گناوه:

9 دی باید همواره به عنوان نماد بصیرت زنده بماند

امام‌جمعه موقت گناوه گفت: 9 دی نماد بصیرت سیاسی مذهبی مردم ولایت مدار است و ما برای بقاء انقلاب، همیشه به بقاء 9 دی نیازمند هستیم و این روز باید همواره به‌عنوان روز حماسه و بصیرت زنده بماند تا آیندگان هم بدانند که رمز پیشرفت و تعالی کشور ما، اتحاد و یکپارچگی زیر پرچم رهبری الهی و ولایت‌فقیه است.
یسفبغفغ7عه

حجت‌الاسلام مصطفی آشناگر امام‌جمعه موقت گناوه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، در خصوص وقایع فتنه 88 گفت: انتخابات ریاست جمهوری سال 88 بهانه‌ای شد تا عده‌ای منافق صفت، با تحریک دشمنان انقلاب اسلامی، فکر براندازی نظام را در سر بپرورانند.

وی ادامه داد: آن‌ها برای رسیدن به این هدف پلید، هتک حرمت به مقدس‌ترین واژه‌ها و مؤلفه‌های انقلاب، از هتک حرمت به شورای محترم نگهبان گرفته تا توهین به‌روز جهانی قدس و 13 آبان و بی‌ادبی به تمثال مبارک امام راحل(ره) را در دستور کار خود قراردادند.

امام‌جمعه موقت گناوه اظهار کرد: امت حزب‌الله با صبر انقلابی‌اش، این توهین‌ها را تحمل کرد تا این‌که در 6 دی‌ماه 88 روز عاشورای حسینی، به ساحت مقدس حضرت سید الشهداء علیه‌السلام و اصل ولایت‌فقیه که استمرار حرکت انبیاء و امامان معصوم (ع) است، از سوی همین عناصر مزدور اهانت شد که با این اقدام، صبر انقلابی مردم لبریز شد و با تجمع عظیم مردم بصیر ایران اسلامی در روز 9 دی 88 بساط فتنه گران با حماسه عظیم بصیرت مردم، برای همیشه برچیده شد.

حجت‌الاسلام آشناگر 9 دی را نماد بصیرت سیاسی–مذهبی مردم ولایت مدار دانست و تأکید کرد: این روز باید همواره به‌عنوان روز حماسه و بصیرت زنده بماند تا آیندگان هم بدانند که رمز پیشرفت و تعالی کشور ما، اتحاد و یکپارچگی زیر پرچم رهبری الهی و ولایت‌فقیه است.

وی در ادامه یادآور شد: مقام معظم رهبری نیز از این حرکت عظیم به‌عنوان " عمل صالح " یادکردند و فرمودند "مردم احساس وظیفه‌ دینى کردند و دنبال این وظیفه، عمل صالحِ خودشان را انجام دادند. عمل صالح این بود که توى خیابان بیایند، نشان بدهند، بگویند مردم ایران این‌گونه هستند. با این حرکت مردم، آن حجم عظیم تبلیغات دشمن که می‌خواست فتنه‌گران را مردم ایران معرفى کند و این‌جور نشان بدهد که مردم ایران از انقلابشان، از نظامشان برگشتند، به‌کلی نقش بر آب شد."

امام‌جمعه موقت گناوه تصریح کرد: ما برای بقاء انقلابمان، همیشه به بقاء 9 دی و بصیرتی که در آن روز، مردم ایران نشان دادند، نیازمندیم./846/303/ب3

ارسال نظرات