۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۴۶۹۹۴۴
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر:

مرزبندی مشخص بین برخی مسؤولان دولتی و فتنه گران وجود ندارد

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهربا اشاره به اینکه مرزبندی مشخص بین برخی مسؤولان دولتی و فتنه گران وجود ندارد، گفت: اقدام برای علیه حاکمیت و آب به آسیاب دشمن ریختن و تأیید هتاکی به عزادارن ابا عبدالله(ع) و حضرت امام (ره) است که سبب شده مردم هیچ‌گاه آنها را نبخشیده و محکوم کنند.
حجت‌الاسلام یوسف جمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری راس در بوشهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی، شامگاه دوشنبه در جمع طلاب خواهر مدرسه علمیه الزهرا(س) بوشهر، گفت: در طول تاریخ فراز و نشیب‌هایی برای امتحان خواص و عوام بوده وجود داشته که گاهی هر دو مردود بوده، گاهی خواص پیروز شدند و گاهی هم عموم مردم خواص را در بصیرت پشت سر گذاشته و گوی سبقت را ربوده‌اند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: آزمون بزرگ در 9 دی 88 رخ داد اما در این آزمون گرچه خواص نتوانسته‌اند  نمره مقبولی دریافت کنند اما مردم آگاه و با بصیرن و انقلابی حساسیت را درک کردند و به میدان آمدند و لبیک‌گویان به ندای رهبر معظم انقلاب، فتنه گران را برای همیشه از صحنه سیاسی کشور محو کردند.

وی خاطرنشان کرد: اما متأسفانه بعد از فتنه 88 عده‌ای به دنبال تطهیر سران فتنه برآمدند، در حالی که مقام معظم رهبری مکرر آنها را فتنه گر نامیدند و از جهتی با وجود اینکه چندین سال از این موضوع گذشته و ابعاد و ضوایح پنهان فتنه ۸۸ برای همه روشن‌شده، برخی مسؤولین دولتی به صورت آشکار از فتنه گران حمایت می‌کنند.

حجت‌الاسلام جمالی با اشاره به اینکه مرزبندی مشخصی بین برخی مسؤولان دولتی و فتنه گران وجود ندارد، تأکید کرد: برخی مسؤولان با ابراز علاقه و ارادت به سران فتنه اقدام برای علیه حاکمیت و تأیید هتاکی به عزادارن اباعبدالله و حضرت امام(ره) را تأیید می کنند و این کار  آب به آسیاب دشمن ریختن است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر ادامه داد: مردم هیچ‌گاه فتنه گران را نمی بخشند و مسؤولان و سیاستمداران ما هم باید مواظب باشند که با رفتار و اعمال خود دشمن درجه یک جهموری اسلامی را شاد نکنند وگرنه مردم خودشان می دانند چه برخوردی به انها داشته باشند.

وی اظهار داشت: فتنه 88 درس های زیادی برای مردم خواص جامعه داشته که باید از آن درس بگیریم که یکی از این درس ها این است که دشمن کمین کرده و هر لحظه باید آماده باشیم و نگذاریم خطوط قرمز و مرزهای اعتقادی، سیاسی با دشمنان کمرنگ شود، اظهار ارادات و محبت برخی مسؤولان به فتنه گران یعنی کم رنگ شدن و زیرپاگذاشتن خطوط قرمز نظام است.

حجت‌الاسلام جمالی خاطرنشان کرد: جاه طلبی و تشنه قدت بودن یکی از ویژگی ها فتنه گران است و برای همین کشور را به لبه پرتگاه کشاندند، کسانی هم که از سران فتنه حمایت می کنند هدفی جز رسیدن به قدرت و صندلی ریاست ندارند./846/203/ب2

ارسال نظرات