۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۴۷۰۰۴۶
امام جمعه آوج:

کسب توفیقات الهی در سایه اطاعت از ولی فقیه امکان پذیر است

حجت الاسلام هاشمی با بیان این که کسب توفیقات الهی در سایه اطاعت از ولی فقیه امکان پذیر است، گفت:
وحدت

حجت الاسلام سید ضیاء الدین هاشمی، امام جمعه آوج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، جبهه نیروهای مردمی و انقلابی را فراتر از یک جناح و سلیقه سیاسی خاص دانست و گفت: در نیروهای مردمی، نیروهای انقلابی و گرایش های سیاسی مختلف و تمام کسانی که دغدغه نظام و انقلاب دارند وجود دارد.

وی در ادامه افزود: جبهه مردمی جبهه ویژه و منحصر به فرد است و لازم است تمام کسانی که در سراسر کشور دغدغه انقلاب و ارزشهای نظام را دارند، از این جبهه حمایت و پشتیبانی کنند.

امام جمعه آوج با بیان اینکه پشتیبانی همگانی موجب وحدت بین نیروهای انقلابی می‌شود، تصریح کرد: وحدت و اتحاد بین جبهه مردمی مخالفان نظام را تضعیف و ناامید و توطئه‌های آنها را خنثی می‌کند.

امام جمعه آوج همگرایی نیروهای انقلابی را موجب پیروزی نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: وحدت و همگرایی جبهه مردمی موجب پیروزی در جنگ تحمیلی و تحریمها شد و نظام توانست بسیاری از مشکلات اقتصادی، فرهنگی و سیاسی را برطرف کند.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه حرکت حول محور مشترک، همگرایی و اتحاد را ایجاد می‌کند، عنوان کرد: جبهه مردمی تنها در سایه اطاعت از رهبر معظم انقلاب می‌تواند در مسیر انقلاب حرکت کند و در باتلاق فتنه‌ها و انحرافات گرفتار نشود.

وی حزبگرایی و گروه بندی را از آفت های وحدت دانست و تأکید کرد: مسؤولان و جبهه مردمی برای رسیدن به اهداف عالی نظام باید با یکدیگر اتحاد داشته باشند و از هواهای نفسانی و مادی گرایی بپرهیزند و منیت ها را کنار بگذارند.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه دخالت دادن سلیقه‌های جزئی در برابر اهداف بزرگ مانع شکست می‌شود، ابراز کرد: نیروها با اتحاد و انسجام ملی و حرکت در مسیر ولایت فقیه به توفیقات الهی دست می‌یابند و در برابر دسیسه‌های دشمنان سر افراز می‌شوند.

امام جمعه آوج در پایان گفت: جبهه مردمی، نیروهای ارزشی و مسؤولان باید با بصیرت و آگاهی برای پیشرفت نظام قدم بردارند و با وحدت و انسجام راه نفوذ دشمنان را ببندند./955/302/ب2

ارسال نظرات