۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۴۷۰۲۹۳
آیت الله صدیقی در جمع خبرنگاران:

9 دی ثابت کرد مردم صاحب انقلاب هستند

امام جمعه موقت تهران با اشاره به جایگاه مسجد در فتنه 88، گفت: مساجدی همچون مسجد لولاگر نماد بصیرت و مقابله با فتنه هستند و نیز حماسه 9 دی ثابت کرد مردم صاحب این انقلاب هستند.
آیت الله صدیقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران با حضور در مسجد لولاگر و در جمع خبرنگاران، با اشاره به اهمیت و جایگاه مسجد لولاگر که در زمان فتنه 88 مورد حمله فتنه گران قرار گرفته و به آتش کشیده شد، گفت: مسجد لولاگر سنگر ضد فتنه است، فتنه گران به امام حسین(ع)، ولایت فقیه، ماه رمضان، مساله فلسطین و لبنان حتی به مساجد نیز رحم نکردند، یکی از مساجدی که از سوی فتنه گران آتش گرفت مسجد لولاگر بود.

وی ادامه داد: انگیزه فتنه گران از به آتش کشیدن مسجد لولاگر آشوب و عناد با مساجد بود، فتنه نمی‌خواهد مسجد وجود داشته باشد زیرا مساجد جبهه ها را اداره می کنند، مسجد ایمان ها را مشتعل می کند تا مردم حماسه خلق کنند، این مساجد هستند که سبب دفاع از حریم حضرت زینب(ع) می‌شوند.
آیت الله صدیقی در ادامه سخنان خود، تاکید کرد: مسجد لولاگر نماد بصیرت و مقابله با فتنه است، 9 دی نیز نماد حماسه، بیداری و حضور مردم در صحنه و اینکه مردم صاحب انقلاب هستند.
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری رسا مبنی بر این که اگر حماسه 9 دی خلق نمی شد چه اتفاقی می افتاد، گفت: خدا می داند اگر حماسه 9 دی از سوی مردم خلق نمی شد چه اتفاقی می‌افتاد./811/پ202/ج

 

ارسال نظرات