۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۴۷۰۵۷۲
حجت الاسلام والمسلمین دیرباز:

تبعیت از رهبری توطئه های براندازی نظام را در نطفه خفه کرد

رییس دانشگاه قم با بیان این که ایران مهد تعالیم اهل بیت(ع) است، گفت: در ظل توجهات امام زمان(عج) است که مردم همیشه از مقام معظم رهبری تبعیت کردند و همین تبعیت سبب شد که وحدت و انسجام اجتماعی تقویت شود و توطئه ها در نطفه خفه شود.
حجت الاسلام والمسلمین دیرباز

حجت الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با گرامیداشت حماسه 9 دی گفت: 9 دی به عنوان روز بصیرت و تجدید میثاق مردم با مقام معظم رهبری قابل نامگذاری است.

وی افزود: در پی انتخابات سال 88 با هدایت دشمنان و رسانه های معاند عده ای فریب خوردند و آلت دست شدند یک عده ای هم مهره دشمن بودند و به خیابان ها ریختند، پس از این که رهبر معظم انقلاب نمایندگان جریان های معترض را با مدیریت خودشان جمع کردند و مطالب را برای آن ها توضیح دادند.

رییس دانشگاه قم با بیان این که رهبر معظم انقلاب فرمودند که هرکس شکایتی دارد باید از راه های قانونی اقدام کند، اظهار داشت: پس از این هشدار آشوب ها مهار شدند اگر چه عده ای باز هم به خیابان ها آمدند و می خواستند این جریان را ادامه دهند.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی و شخص مقام رهبری با تمام قدرت در برابر فتنه گران ایستادند و این ایستادگی آرام آرام منجر به این شد افرادی که فریب خوردند و به حقیقت ماجرا توجه نداشتند به اصل ماجرا پی بردند و نماد اصلی حرکت های مردمی در روز 9 دی بود که خود را نشان داد.

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز با بیان این که در سراسر کشور شاهد بودیم که اقشار گوناگون مردم در راهپیمایی شرکت کردند، ابراز داشت: مردم بصیر با این حرکت عظیم فتنه و فتنه گران را محکوم کردند، از همان سال به بعد هر سال روز 9 دی به عنوان روز بصیر و مبارزه با فتنه و فتنه گری مطرح بوده است.

وی عنوان کرد: اگر خدایی نکرده در آن زمان نظام کوتاه می آمد و مقام معظم رهبری با تمام توان وارد نمی شدند و هدایت و کنترل نمی کردند هزینه های بسیاری بر نظام متحمل می شد، خوشبختانه نظام اسلامی بسیار محکم و با ثبات است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ایران مهد تعالیم اهل بیت(ع) است، در ظل توجهات امام زمان(عج) است که مردم همیشه از مقام معظم رهبری تبعیت کردند و همین تبعیت سبب شد که وحدت و انسجام اجتماعی تقویت شود و توطئه ها در نطفه خفه شود./1323/ت302/ج

ارسال نظرات