۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۴۷۰۶۵۰
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی:

فتنه 88 خطرناک‌تر از تهدید نظامی دشمنان در دفاع مقدس بود

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با بیان این که فتنه 88 خطرناک‌تر از تهدید نظامی دشمنان در دفاع مقدس بود، گفت: حماسه 8 دی سال 88 در تبریز جلوه‌ای دیگر از قیام 29 بهمن سال 1356 بود.
حجت الاسلام حسین تقی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام حسین تقی‌زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی صبح امروز در همایش «بصیرت و میثاق امت با ولایت» که در تالار مصلای امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد، اظهار داشت: مردم آذربایحان همواره در طول تاریخ غیرت دینی و وفاداری به آرمان‌های اسلامی را به اثبات رسانده‌اند.

وی با بیان این‌که مردم تبریز و آذربایجان در جریان فتنه 88 یک روز زودتر از مردم دیگر شهرهای کشور علیه جریان نفاق به پاخاستند و حماسه‌ای تاریخی خلق کردند، گفت: با توجه به غیرت دینی، تدین، ولایت‌مداری و پیشگام بودن خطه آذربایجان در جریان‌های انقلابی، مردم تبریز یک روز قبل از سایر استان در هشتم دی به صحنه آمدند.

حجت الاسلام تقی‌زاده با بیان این‌که حماسه 8 دی سال 88 در تبریز جلوه‌ای دیگر از قیام 29 بهمن سال 1356 بوده است، خاطرنشان کرد: مردم تبریز همیشه در صیانت از ولایت و انقلاب پیشرو بوردند و در طول انقلاب، جنگ و سالهای بعد از پیروزی انقلاب همیشه حامی و مدافع ولایت و انقلاب بوده اند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به نقش مهم و بارز مردم تبریز در به وجود آمدن حماسه 9 دی در سراسر کشور، گفت: مردم تبریز در این رخداد مهم سیاسی و دینی بار دیگر نشان دادند که در دفاع از حریم ولایت پیش قراول تمام حرکتهای مردمی هستند.

وی با اشاره به این‌که همایش «بصیرت و میثاق امت با ولایت»  به دنبال ریشه‌یابی فتنه و دنیاطلبی و جاه‌طلبی فتنه‌گران برگزار می شود، تصریح کرد: فتنه سال 88 از تهدید نظامی دشمنان در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز خطرناک‌تر بود ولی مردم با بصیرت و آگاه ایران آن فتنه را در نطفه خفه کردند.

حجت الاسلام تقی‌زاده با تأکید بر این‌که حماسه 8 دی تبریز و 9 دی ملت ایران نباید فراموش شود، گفت: همه ساله باید هشت و 9 دی گرامی داشته شده و جوانان و مسؤولان درس‌ها و پیامدهای این روز را به یاد داشته باشند و در ارتقای کشور در ابعاد مختلف به کار گیرند.

وی با بیان این‌که اگر پشتیبان ولایت فقیه باشیم و در مسیر ولایت حرکت کنیم؛ پیروز و سعادتمند خواهیم بود، تصریح کرد: دشمن ساکت ننشسته و در فکر فتنه‌ها و توطئه‌های دیگر است، از این رو باید با تقویت بصیرت ولایی در عمل ولایت‌مداری خود را به رخ دشمنان نظام بکشیم./935/202/ب2

ارسال نظرات