۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۴۷۱۰۱۳
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه لرستان مطرح کرد؛

ضرورت حفظ و تقویت وحدت نیروهای انقلابی و ارزشی برای تعالی کشور

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان با تأکید بر ضرورت حفظ و تقویت وحدت نیروهای انقلابی و ارزشی برای تعالی کشور، گفت: وحدت این نیروها معجزه می کند و در سایه این وحدت شاهد رشد و پیشرفت کشور خواهیم بود.
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه لرستان

حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان  داشت: توجه به اصل اتحاد و همگرایی امری مهم برای انجام وظیفه مسؤولان و دلسوزان نظام است.

وی با بیان اینکه مسؤولان و دلسوزان نظام در سایه اتحاد و همگرایی می توانند دغدغه ها و مشکلات مردم را بفهمند و در راستای برطرف سازی آنها گام بردارند، افزود: مهم ترین وظیفه مسؤولان برطرف سازی گرفتاری ها و مشکلات معیشتی مردم است.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان خاطرنشان کرد: دفاع از ارزشها و تلاش در جهت رشد و پیشرفت کشور نیازمند اتحاد و یکی شدن مسؤولان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سوره انعام آیه 65 اختلاف بین مسلمانان، در کنار عذاب هایی که از آسمان نازل می شود، به عنوان یک بلای بزرگ و عذاب یاد شده است، بیان داشت: از ایجاد اختلاف و تفرقه باید دوری کرد.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: برای رشد و تعالی کشور و نقش آفرینی در عرصه های گوناگون ضروری است از اختلاف های سلیقه ای دوری کرد و همه به یک اتحاد واحد برسند.

وی با اشاره به گفته رهبر معظم انقلاب که آینده را از آن نیروهای انقلابی می داند، افزود: در این راستا باید آگاه تر از گذشته عمل کنیم و از اختلاف درونی اجتناب شود.

وحدت، عامل امنیت، پیشرفت و توسعه است

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان نبود وحدت را عذاب الهی و عاملی برای تشدید اختلاف ها در جامعه دانست و گفت: وجود وحدت موجب عبور از موانع دشمن شده و جلوی آسیب ها و توطئه های دشمن را می گیرد.

وی در ادامه وحدت را عامل امنیت، پیشرفت و توسعه دانست و خاطرنشان کرد: وحدت نیروهای ارزشی معجزه گر بوده و در رشد و پیشرفت کشور نقش آفرین است.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: براندازی رژیم طاغوتی و به ثمر نشستن انقلاب بر پایه ارزشهای دینی و الهی به برکت وحدت و یکپارچگی به ثمر نشست.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیز وحدت نیروهای ارزشی، مؤمن و خدامحور معجزه می کند و در سایه این وحدت شاهد رشد و پیشرفت کشور در عرصه های گوناگون خواهیم بود./9459/302/ب2

ارسال نظرات