۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۴۷۱۸۴۶
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

سپاه پاسداران در بخش‌‌های اقتصادی و صنایع بازوی قوی کشور است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: سپاه پاسداران در بخش‌‌های اقتصادی و صنایع بازوی قوی کشور است که توانسته در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف حضور داشته باشد.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار سردار احمد عبداللهی، معاون بهداشت و درمان سپاه کشور اظهار داشت: حلقه‌های صالحین در میان مردم به عنوان یک بحث فرهنگی می‌باشد که بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه آنچه که باید تاکنون در مسائل درمان و سلامت در کشور تحقق پیدا می‌کرد  انجام نشده است، گفت: حضور و ورود سپاه برای مسائل خدمت‌رسانی و خدمات بهداشت و درمان خوب و ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه سپاه باید دست مردمی که در استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی با مشکل اقتصادی روبرو هستند را بگیرد، افزود: سپاه پاسداران شجره طیبه است که در همه زمینه‌ها ورود پیدا می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: سپاه پاسداران در بخش‌‌های اقتصادی و صنایع بازوی قوی کشور است که توانسته در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف حضور داشته باشد.

سردار احمد عبداللهی، معاون بهداشت و درمان سپاه کشور نیز در این دیدار گفت: سپاه در مجتمع بهداشت و درمان شهدا بیرجند بخشی به عنوان مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا دارد که در آن اتاقی برای که افراد بی بضاعت که دارای بیماری‌های صعب‌العلاج هستند وجود دارد.

سردار عبداللهی با بیان اینکه این مؤسسه هزینه 250 خانوار در خراسان جنوبی که دارای بیماری‌های صعب‌العلاج هستند را پرداخت می‌کند، تصریح کرد: مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا در  29 استان کشور شعب دارد، جمعی از فرزندان انقلاب که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند گرد هم جمع شدند و این مؤسسه را با هدف رسیدگی به سرطانی‌ها و بیماران صعب‌العلاج تشکیل دادند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری با توجه به عنایت ویژه‌ای که دارند هر ساله مبلغی را به این مؤسسه کمک می‌کنند، تأمین درمان بیماران سرطانی بر عهده دولت است اما چون این دولت مشکلات زیادی دارد کمتر به این موضوع توجه کرده است.

معاون بهداشت و درمان سپاه کشور خاطرنشان کرد: مردم خراسان جنوبی با توجه به کمبود امکانات و محرومیت‌هایی که دارد در عرصه‌های گوناگون انقلاب به خوبی نقش خود را ایفا کرده‌اند./202/880/ب1

ارسال نظرات