۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۴۷۲۶۹۰
امروز برگزار شد؛

نخستین جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مازندران

نخستین جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مازندران امروز با هدف کادرسازی برای انقلاب اسلامی و تلاش برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم برگزار شد.
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

شکرالله رضا زاده، سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، از برگزاری نخستین جلسه شورای مرکزی این جبهه امروز در استان خبر داد.

وی افزود: در این جلسه ابتدا پیرامون اهداف تأسیس این جبهه که کادرسازی برای انقلاب اسلامی و تلاش برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم از مهم‌ترین آن است، مطالبی بیان شد و سپس اعضا به بحث و تبادل نظر پیرامون دستور جلسه پرداختند.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با بیان این که دستور کار نخستین جلسه این جبهه انتخاب رییس، دبیر و سخنگو بوده است، تصریح کرد: در این جلسه پس از استماع نظرات اعضاء محترم، حجت الاسلام نصیرالدین یعقوبی، محمد اسماعیل امامزاده و شکرالله رضازاده با اکثریت آرا به ترتیب به عنوان ریس، دبیر و سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان مازندران انتخاب شدند.

رضا زاده در بخش دیگری از سخنان خود جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی مازندران را فراتر از مطالب مربوط به جریان‌های اصلاح‌طلبی و اصول‌گرایی دانست و افزود: به اصلاح‌طلبی و اصول‌گرایی اعتقادی ندارم بلکه به دو جریان انقلابی و غیر‌انقلابی معتقد هستم.

وی با بیان این‌که چید‌مان اولیه جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی در 22 شهرستان مازندران انجام شد و بازخورد‌های اعلام موجودیت به صورت گسترده‌ای در استان به ما گزارش شد، گفت: بازخورد‌های اعلام موجودیت جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی مازندران بیانگر عطش گرد‌هم‌آیی جریان ارزشی جامعه است.

سخنگوی جبهه مردمی نیروی انقلاب اسلامی مازندران گفت: مطالبه‌گری حقیقی نظام که تجلی آن در سخنان مقام معظم رهبری وجود دارد و مطالبات از کف جامعه برای پیگیری مورد توجه قرار گیرد و کادر‌سازی در بدنه و مطالبه‌گری بدون تقدم و تأخر و به صورت هم‌زمان باید اجرایی شود./950/303/ب2

ارسال نظرات