۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۴۷۴۵۸۹
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

نیروی انتظامی در صف مقدم امر به معروف و نهی از منکر باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروی انتظامی باید در صف مقدم امر به معروف و نهی از منکر قرار داشته باشد تا مردم برای انجام این فریضه الهی جرأت پیدا کنند.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور اظهار داشت: تشکیل و سازماندهی امر به معروف و نهی از منکر یکی از کارهایی خوبی است که صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه اگر بخش عظیمی از کارهای نیروی انتظامی انجام شود مصداق امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: نیروی انتظامی در بخش عظیمی از قوانین که در کشور اجرا می شود مسؤولیت دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: نیروی انتظامی باید در صف مقدم امر به معروف و نهی از منکر قرار داشته باشد تا مردم برای انجام این فریضه الهی جرأت پیدا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: گاهی برخی افراد در جامعه تذکر لسانی می دهند اما مورد ضرب و جرح قرار می گیرند به علت اینکه پشت این افراد خالی است.

وی ادامه داد: اگر نیروی انتظامی مسأله تذکر لسانی را به صورت جدی در جامعه مطرح کند مردم پشتیبان آن ها خواهند بود اما اگر سستی کنند مردم جرأت انجام فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر را نخواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نماد اجرای قانون امر به معروف و نهی از منکر در مراجع قضایی و نیروی انتظامی است، خاطرنشان کرد: در مسیر حق و باطل هر کسی که بخواهد به هر هدفی برسد باید تلاش کند، در هر جامعه ای که قانون به درستی اجرا شود مساوی با آن نتیجه ای است که باید گرفته بشود اما اگر قانون اجرا و عمل نشود به نتیجه ای نمی رسیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه امنیت و آرامش در سایه داشتن قانون محقق می شود، اظهار کرد: اجرایی شدن قانون در کشور پشتوانه مردمی دارد.

وی خطاب به کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی، افزود: نیروی انتظامی شغل و شانس شما است، نیروهای نظامی و انتظامی خار چشم دشمنان هستند و مسؤولیت و مأموریت شما به احکام الهی دین گره خورده است./202/880/ب1

ارسال نظرات