۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۴۷۴۸۲۹
تحلیل‌گر مسائل سیاسی:

برخی روشنفکرنماها سجاده خود را به سوی غرب پهن کرده اند

سردار قاسمی با بیان این‌که هنوز عده‌ای فتنه دشمنان را توهم می پندارند، گفت: آیا جنگ 8 ساله ابرقدرت‌های جهان با انقلاب نوپای ملت ایران کافی نیست که این عده روشنفکرنما توطئه دشمنان برای براندازی نظام را باور کنند؟ باید چشم و گوش خود را باز کنیم که امروز افرادی هستند که سجاده‌های آنان به‌سوی غرب پهن است.
سعید قاسمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار سعید قاسمی، از فرماندهان دوران دفاع مقدس عصر امروز در جمع کارمندان سازمان اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی با تأکید بر این‌که سفارش قریب به اتفاق شهدا؛ تبعیت از رهبری و ولایت بوده است، اظهار داشت: داشتن روحیه انقلابی و جهادی لازمه تبعیت از رهنمودهای ولی فقیه است.

وی با بیان این‌که در طول تاریخ مردم آذربایجان و تبریز همواره در ولایت‎‌مداری و نهضت مقابله با ظالمان پیشگام بوده‌اند، خاطرنشان کرد: انقلاب شناسی و خطرشناسی آذری‌ها قابل توصیف نیست؛ نهضت مشروطه، قیام 29 بهمن، دوران دفاع مقدس و قیام 8 دی مردم تبریز علیه فتنه 88 نشان از عمق بصیرت و شناخت مردم این خطه دارد.

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی با اشاره به این‌که مردم آذربایجان یک روز زودتر از قیام 9 دی به پا خواستند و موجی از شور و شعور حسینی را در سراسر کشور به راه انداختند، تصریح کرد: تاریخ گواه این حقیقت مسلم است که آذربایجانی‌ها به ویژه مردم تبریز همیشه در خط مقدم جبهه مقابله با ظلم و جور و توطئه های بیگانگان در کشور بوده اند.

قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که ولایت‌مداری بایستی در میدان عمل تجلی پیدا کند، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در طول 38 سال گذشته خیلی‌ها مدعی والایت‌مداری بودند اما به تدریج با وقوع حوادث و کوران فتنه‌ها از قطار انقلاب بازماندند.

وی با اشاره به این‌که بایستی مسأله ولایت فقیه در کتب درسی دانش‌آموزان و دانشجویان به صورت جدی گنجانده شود، تصریح کرد: در کدام مقطع دانشگاهی، از نامه‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی بحث می‌شود، امسال شاهد حذف داستان حسین فهمیده از کتاب‌های مقطع ابتدایی بودیم و هیچ‌ یک از مسؤولان پاسخگوی علت آن نبودند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان این‌که هنوز عده‌ای فتنه دشمنان را توهم می پندارند، خاطرنشان کرد: آیا جنگ 8 ساله ابرقدرت‌های جهان با انقلاب نوپای ملت ایران کافی نیست که این عده روشنفکرنما توطئه دشمنان برای براندازی نظام را باور کنند؟ باید چشم و گوش خود را باز کنیم که امروز افرادی هستند که سجاده‌های آنان به‌سوی غرب پهن است.

وی ادامه داد: این افراد با سخنانی آرام و نرم سعی در انحراف جوانان و دانشجویان هستند که در جلسات هم مشاهده می‌کنیم؛ سؤالاتی پوچ چنان ذهن جوانان ما را پرکرده است که اجازه درک برای شنیدن سخنان جدید وجود ندارد، متأسفانه وقوع فضای افراط و تفریط مانع از روشن شدن برخی حقایق در فضای رسانه‌ای کشور شده است.

سردار قاسمی با بیان این‌که سؤالات و شبهات نسل جوان جامعه بایستی پاسخ داده شود، گفت: اگر نتوانیم به همت نیروهای ارزشی و ولایی حقایق انقلاب و جنگ را به جوانان بیان کنیم، دشمنان با تحریف تاریخ مسائلی را به خورد نسل آینده‌ساز کشور خواهند داد که زمینه‌ساز انحراف از آرمان ها و ارزش های انقلابی خواهد بود./935/202/ب2

ارسال نظرات