۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۴۷۵۲۴۹
آیت الله علما:

خدمت به مردم و دستگیری از نیازمندان نور الهی را به انسان می بخشد

آیت الله علما با اشاره به آثار و برکات دستگیری از نیازمندان، گفت: خدمت به مردم و دستگیری از نیازمندان نور الهی را به انسان می بخشد و قطعا خداوند با متقین و خدمتگزاران است.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه شامگاه امروز در سلسله جلسات اخلاقی خود که در مسجد حاج شهباز خان کرمانشاه برگزار شد با استناد به آیات قرآن، ابراز داشت: کسانی که از گناهان بزرگ و زشت کاری ها به استثنای لغزش های کوچک دوری می کنند یقینا مورد آمرزش پروردگار قرار می گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه مطرح کرد: تبعیت از نفس انسان را از خداوند دور خواهد کرد و موجبات انحراف مردم و جامعه را فراهم می کند، بنابراین رعایت تقوای الهی حافظ انسان در برابر گناهان و معاصی است.

وی در ادامه افزود: انسان باید در زندگی ملزم به رعایت بایدها و نبایدهایی بوده و با تبعیت از قرآن کریم از حرام و گناهان دوری جسته و به سمت ایمان و عمل صالح کرد کند.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: انسانی که چشمش را بر حرام ببندد و پاکدامن باشد قطعا خداوند متعال نجات بخش او خواهد بود و در قیامت آن شخص را یار و یاور است.

وی اظهار داشت: زندگی و دنیا بی ارزش و زودگذر است و تنها جهان پس از مرگ ماندگار و ابدی است، بنابراین کوله بار خود را مملو از اعمال نیک و تقوا کرده تا مورد آمرزش خداوند قرار بگیریم.

آیت الله علما در ادامه با استناد به آیات قرآن، بیان داشت: تقوای الهی پیشه کردن و در سایه اهل بیت(ع) قرار گرفتن زمینه های رستگاری انسان و رضایت خداوند را به همراه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان گفت: خدمت به مردم و دستگیری از نیازمندان نور الهی را به انسان می بخشد و قطعا خداوند با متقین و خدمتگزاران است./857/202/ب2

ارسال نظرات