۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۴۷۵۷۶۳
نماینده طلاب فامنین در مجمع طلاب حوزه:

تقویت ایمان عامل همگرایی است

نماینده طلاب فامنین در مجمع طلاب حوزه گفت: نیروهای انقلابی برای رسیدن به همگرایی بایستی در مرحله اول، به تقویت ایمان بپردازند و دعای مکارم الاخلاق از امام سجاد(ع) را در صحیفه سجادیه سرلوحه کار خود قرار دهند.
ایمان

حجت الاسلام حسین نقوی، نماینده طلاب فامنین در مجمع طلاب حوزه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، درباره اهمیت همگرایی نیروهای انقلابی، گفت: همگرایی نیروهای انقلابی از الزامات و واجبات نظام انقلابی است و یکی از عوامل اصلی در حفظ انقلاب و نظام اسلامی است.

وی افزود: همه نیروهای انقلابی باید نسبت به هم گرایش و جاذبه داشته باشند، نه اینکه یکدیگر را دفع کنند و برای از بین بردن دافعه در بین نیروها باید از عواملی که اختلاف و دافعه ایجاد می کند پرهیز کنند.

نماینده طلاب فامنین در مجمع طلاب حوزه، ابراز داشت: موانع و آفت هایی در مسیر همگرایی نیروهای انقلابی وجود دارد که باید مورد آسیب شناسی قرار گیرد و نیروهای انقلابی باید در جهت رفع این موانع تلاش کنند.

وی ادامه داد: انحصارطلبی، خودخواهی و دنیاگرایی از عوامل عمده ای است که می تواند به همگرایی و وحدت نیروهای انقلابی و در نهایت ارزش ها و آرمان های انقلاب و نظام اسلامی آسیب وارد کند.

حجت الاسلام نقوی اظهار داشت: برای رفع این موانع و آسیب ها، نیروهای انقلابی بایستی در مرحله اول به تقویت ایمان بپردازند و دعای مکارم الاخلاق از امام سجاد(ع) را در صحیفه سجادیه سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی گفت: اگر نیروهای انقلابی ایمان خود را تقویت کنند مانند سال های دفاع مقدس همگرایی و اتحاد خواهند داشت و اگر حرص و طمع جای ایمان را در بین نیروهای انقلابی بگیرد، فقط اسمی از نیروهای انقلابی باقی خواهد ماند.

نماینده طلاب فامنین در مجمع طلاب حوزه در ادامه، گفت: برای تقویت ایمان، نیروهای انقلابی بایستی نگرش خود را نسبت به دنیا عوض کنند و برای اسلام، مردم و گسترش دین و تقویت و نظام و انقلاب فعالیت و تلاش کنند.

وی تأکید کرد: عدم همگرایی سبب ایجاد شکاف بین نیروهای انقلابی خواهد شد و همانطور که تاریخ ثابت کرده است، کشورهای استعمارگر و عوامل داخلی آن ها که همیشه در پی فرصت هستند از این موضوع سوء استفاده خواهند کرد.

حجت الاسلام نقوی در پایان ابراز داشت: محور همگرایی و نیروهای انقلابی باید ولایت فقیه، ارزش های اسلام و انقلاب و خدمت به مردم باشد و در این راه باید ظاهر و باطنشان یکی باشد، زیرا مردم می بینند و می فهمند چه کسی برای خدمت به مردم و چه کسی به خاطر مادیات و پست و مقام کار می کند./979/302/ب2

ارسال نظرات