۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۴۷۵۷۷۱
امام جمعه عالیشهر تاکید کرد؛

ضرورت آشنایی جوانان با مبانی و ارزش های انقلاب اسلامی

امام جمعه عالیشهر در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر این شهر بر آشنایی جوانان با مبانی و ارزش های انقلاب اسلامی تاکید کرد.
حجت الاسلام هاشمی امام جمعه عالیشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر شهر عالیشهر با حضور حجت الاسلام غلامرضا هاشمی امام جمعه شهر و جمعی از مسؤولان فرهنگی و اجرایی شهر در دفتر امام جمعه برگزار شد.

حجت الاسلام هاشمی در این جلسه ضمن تسلیت حادثه ساختمان پلاسکو و شهادت تعدادی از آتش نشانان قهرمان، درباره برنامه های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در ایام الله دهه فجر باید فضایی انقلابی به خود گیرد و این شور و هیجان به مردم منتقل شود.

وی با اشاره به ایام پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی نشان داد که دینی با برنامه و کار آمد، می توان دنیا و آخرت مردم را آباد کند و این ویژگی دینی بودن در زمره ویژگی های بارز انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) محسوب می شود.

امام جمعه عالیشهر مهمترین مسأله را آشنایی جوانان با مبانی و ارزش های انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: باید معرفت جوانان نسبت به انقلاب و نقش حضرت امام خمینی (ره) و روحانیت و همچنین همه زنان و مردان به ویژه دانشجویان و دانش آموزان و در شرایط کنونی نقش بی بدلیل رهبری  که سکان دار ارزشمند و ماهری است در اقیانوش متلاطم و مواج پر از ظلم  و ستم بر همگان روشن شود و این رسالت وظیفه ما است که این را برای نسل بعدی تبیین کنیم.

حجت الاسلام هاشمی درباره همزمانی شهادت حضرت فاطمه (س) با اوخر ایام دهه فجر گفت: در برنامه ها و مراسمات پیروزی انقلاب حرمت ایام فاطمیه حفظ شود.

گفتنی است در پایان هر یک از اعضا نظرات خود را در خصوص برنامه های ایام الله دهه فجر بیان و به تبادل نظر پرداختند./103/833/ب1

ارسال نظرات