۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۴۷۵۸۹۲
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

هیچ جریان خاصی نمی‌تواند انقلاب اسلامی را به انحصار خود درآورد

حجت الاسلام تقی‌زاده با بیان این‌که به دنبال جلب مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم در برنامه‌های دهه فجر هستیم، گفت: هیچ جریان خاصی نمی‌تواند انقلاب اسلامی را به انحصار خود درآورد.
حجت الاسلام حسین تقی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین تقی‌زاده، رییس ستاد بزرگداشت دهه فجر آذربایجان شرقی عصر امروز در جمع مسؤولان کمیته های 23 گانه ستاد در محل باشگاه فرهنگیان تبریز با تأکید بر شکوه هر چه بیشتر جشن های سی و هشتین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امسال اغلب برنامه‌ها با خلاقیت و ایده‌های جذاب همراه است.

وی با بیان این‌که به دنبال جلب مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم در برنامه‌های دهه فجر هستیم، خاطرنشان کرد: هیچ جریان خاصی نمی‌تواند انقلاب اسلامی را به انحصار خود درآورد، چراکه این نهضت عظیم مردمی با حضور اقشار مختلف و با رهبری روحانیت و امام خمینی(ره) به پیروزی رسیده است.

حجت الاسلام تقی‌زاده با بیان این‌که توجه به کمیت و محتوای برنامه های دهه فجر نباید مورد غفلت قرار گیرد، افزود: در این برنامه ها باید افکار و اندیشه های امام راحل و منویات مقام عظمای ولایت، برجسته تر شود؛ ضمن این‌که تمامی برنامه‌ها مقدمه‌ای برای حضور میلیونی ملت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: تلاش برای برگزاری باشکوه و گسترده راهپیمایی 22 بهمن یکی از اهداف مهم و اصلی ستاد است؛ همه باید کوشش کنیم تا این راهپیمایی مهم که ابعاد داخلی و خارجی مهمی دارد، با پیام وحدت ملت، باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود.

وی وحدت و انسجام ملی را مهمترین پیام جشن های دهه فجر دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با وحدت کلمه ملت به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید که در شرایط کنونی جامعه، بیش از هر زمانی به این وحدت و انسجام نیازمندیم تا اهداف دشمنان اسلام و انقلاب نقش بر آب شود.

حجت الاسلام تقی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که انقلاب اسلامی مرهون تلاش و مجاهدت های امام راحل و آحاد مختلف مردم و است که باید قدرشناس این نعمت بزرگ باشیم، اظهار داشت: تبیین اندیشه ها و افکار امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری باید جزء رئوس برنامه های کمیته های فعال در ستاد باشد.

رییس ستاد بزرگداشت دهه فجر آذربایجان شرقی با بیان این‌که حجم زیادی از توطئه های دشمنان متوجه ولایت فقیه است، گفت: دوری از مسائل حاشیه ای و زاویه‌دار با اهداف و اصول انقلاب اسلامی در برنامه های دهه فجر بایستی مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است، در این نشست مسؤولان کمیته های مختلف ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان آذربایجان‌شرقی به تشریح برنامه های خود در ایام بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب پرداختند./935/202/ب2

ارسال نظرات