۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۴۷۵۹۲۰
کارشناس مسائل دینی:

نگاه به غرب افراد را از شاخصه های انقلاب دور می کند

وی با اشاره به این که نگاه به غرب انسان را از شاخصه های انقلابی بودن دور می کند، گفت: ما مردم ایران تا جان در بدن داریم در برابر آمریکا می ایستیم زیرا آمریکا را شناخته ایم که جز حیله گری و فریب کاری ندارد.
آمریکا، اسرائیل و عربستان آمریکا

حجت الاسلام احمد زینل پور کارشناس مسائل دینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در در کرمان، گفت: مهم ترین شاخصه یک فرد انقلابی این است که ولی فقیه را قبول داشته و به رهنموده های ایشان عمل کند.

وی افزود: فرامین ولی فقیه را باید مردم با جان و دل قبول کنند و بدانند که زمانی کشوری موفق و قدرتمند در مقابل دشمن داریم که پشت رهبر خود را در هر زمینه ای خالی نکنیم.

حجت الاسلام زینل پور با بیان این که ایمان و تقوا از دیگر نشانه های انقلابی بودن است، اظهار داشت: اعتقاد به دین و ارزش های دینی انسان را تبدیل به یک انقلابی واقعی می کند.

وی بیان داشت: افرادی در کشور انقلابی بوده که به موقع در مقابل نقشه های شوم دشمن بایستد و عکس العمل انجام دهد که اگر وظیفه او در آن زمان صحبت کردن است صحبت کند و اگر سکوت است، سکوت کند.

کارشناس مسائل دینی با اشاره به این که تعدادی از افراد بعد از عاشورا و شهید شدن امام حسین(ع) پشیمان شده بودند، ابراز داشت: انقلابی بودن با انسان کاری می کند که در هر زمینه ای به موقع وارد میدان شود.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در تمام سخنرانی های خود با مردم و مسؤولان بحث انقلابی بودن را مطرح می کنند و به همه می گویند که انقلابی بودن خود را فراموش نکنید و بدانید که برای انقلاب هزاران شهید داده ایم و خون آن ها را با بعضی از کارهای خود پایمال نکنید.

استاد حوزه علمیه سیرجان با توجه به این که یک فرد انقلابی هیچ قت نگاه به غرب نمی کند، بیان داشت: ما مسلمانان در ایران انقلاب کردیم تا از آمریکا دور شویم در حالی که بعضی از افراد امروزه تمام خط های قرمز را نادیده گرفته و بازهم می گویند کدخدا آمریکا است.

وی با اشاره به این که نگاه به غرب انسان را از شاخصه های انقلابی بودن دور می کند، بیان داشت: ما مردم ایران تا جان در بدن داریم در برابر آمریکا می ایستیم زیرا آمریکا را شناخته ایم که جز حیله گری و فریب کاری ندارد.

وی در پایان گفت: مردم ارزش های انقلابی را فراموش نکنند و سعی کنند با بصیرت کامل در مقابل نقشه های شوم دشمن بایستند تا فریب دشمن را نخورند./302/9707/ب1

ارسال نظرات