۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۴۷۶۵۷۸
به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر؛

برنامه های حوزه علمیه سنقر تشریح شد

به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر برنامه های حوزه علمیه شهرستان سنقر در این ایام تشریح شد.
حجت الاسلام مجید بنی عامریان

حجت الاسلام مجید بنی عامریان، مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: انقلاب اسلامی حرکت بزرگ مردمی به رهبری امام خمینی (ره) بود که سبب سقوط حکومت شاهنشاهی شد.

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر تصریح کرد: طلاب و روحانیان نیز با تبعیت از فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی نقش بسزایی در راستای آگاهی بخشی به مردم جهت ایجاد نظام جمهوری اسلامی داشتند.

استاد حوزه علمیه یادآور شد: به مناسبت فرارسیدن سالروز دهه فجر و سقوط حکومت شاهنشاهی و به ثمر نشستن انقلاب اسلامی روز 12 بهمن سالجاری زنگ مدرسه علمیه شهرستان سنقر با حضور طلاب و روحانیان و اما جمعه این شهرستان به صدا درخواهد آمد.

وی با اشاره به فضاسازی این حوزه اظهار داشت: برپایی نمایشگاه انقلاب اسلامی و آذین بندی حوزه علمیه شهرستان سنقر یکی از برنامه های این حوزه در دهه فجر است.

این مسؤول در ادامه افزود: تمهیدات لازم جهت برگزاری مراسمی با سخنرانی امام جمعه محترم شهرستان سنقر و حضور طلاب و روحانیان این شهرستان در دوازده بهمن سال جاری اندیشیده شده است.

حجت الاسلام بنی عامریان خاطرنشان کرد: جلسات پرسش و پاسخ با حضور دکتر موسوی، استاد دانشگاه، برگزاری مسابقات مقاله نویسی با موضوع انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های حوزه علمیه شهرستان سنقر در دهه مبارک فجر است.

وی با بیان اینکه شهدا انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در صحنه های حساس انقلاب نقش بسزایی در حفظ ارزش های انقلاب و اسلام داشتند عنوان داشت: طلاب و روحانیان در دهه مبارک فجر با حضور در مزار شهدای این شهرستان با آرمانهای امام و شهدا تجدید پیمان خواهند کرد.

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر در ادامه افزود: مسابقات فوتسال و دومیدانی، شنا و تیراندازی و همچنین جودو و کاراته میان طلاب بسیجی حوزه علمیه شهرستان سنقر در ایام الله فجر برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: همزمان با دهه مبارک فجر اساتید و طلاب مبلغ و توانمند به مناطق روستایی و محروم در راستای تبیین و ترویج حرکت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی اعزام خواهند شد.

استاد حوزه علمیه در پایان ابراز داشت: تجلیل از فعالان تبلیغی و هادیان سیاسی، برگزاری دعای توسل و همچنین شرکت در راهپیمایی 22 بهمن نیز از برنامه های پایانی حوزه علمیه سنقر بوده که امید است بتوانیم با این برنامه ها سبب تداوم انقلاب اسلامی تا ظهور امام زمان (عج) باشیم./857/302/ب2

ارسال نظرات