۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۴۷۶۸۹۲
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس خبر داد؛

اجراي 48 هزار برنامه ويژه دهه فجر در استان فارس

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان فارس از برنامه‌ريزي براي اجراي 48 هزار برنامه در 5 حوزه و در جهت گراميداشت ايام‌الله دهه مبارك فجر خبر داد.
دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، حجت‌الاسلام محمد رضايي پیش از ظهر امروز در نشست خبری با تاکید بر اینکه برنامه‌های دهه فجر با مشاركت گروه‌هاي مختلف مردمي اجرا مي‌شود گفت: در استان فارس 29 ستاد شهرستاني و 72 ستاد بخشي در مراكز بخش‌ها و شهرها و 6 هزار ستاد در دهستان‌ها و روستاها و اداره‌ها و سازمان‌ها ايجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه 30 كميته تخصصي در زيرمجموعه ستاد دهه فجر استان فارس تشکیل شده است افزود: برنامه‌هاي پيشنهادي هر يك از اين كميته‌ها در 5 محور ارائه و براي اجرا تصويب شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با بیان اینکه تهيه و نصب پوستر و عكس و تابلو در 34 نقطه، برپايي همايش‌ها و جشنواره‌ها، اعزام مبلغ به مراكز شهرستان‌ها و روستاها، تهيه برشور و جزوه‌هايي متناسب به روز شمار دهه فجر و فعال شدن فضاي مجازي از جمله برنامه‌های قابل اجرا در ایام دهه فجر است عنوان کرد: طنين انداز شدن زنگ انقلاب در مدارس، به صدا درآمدن ناقوس كليساها و بوق قطارها نیز بخشي از برنامه‌هاي نخستین روز دهه فجر به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام رضایی با اشاره به اينكه همزمان با سالروز ورود حضرت امام(ره) به ايران، راس ساعت 9:33 زنگ انقلاب در مدارس سراسر استان فارس به‌صدا در مي‌آيد، بیان کرد: مراسم راهپيمايي روز 22 بهمن، يكي از مهمترين برنامه‌هاي ايام‌الله دهه فجر و پايان‌بخش برنامه‌های این ایام خواهد بود.

وی با يادآوري اينكه روزهاي پاياني دهه فجر مصادف با ايام فاطميه است تصریح کرد: به احترام حضرت فاطمه زهرا(س)، در روزهاي 21 و 22 بهمن، هيچ برنامه شادي از جمله نورافشاني 22 بهمن اجرا نخواهد شد و تبیین دستاوردهای انقلاب در راس این برنامه‌ها قرار می‌گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس از پيش‌بيني مسابقات فرهنگي، هنري و ورزشي در ايام‌الله دهه فجر خبر داد و مسابقات حفظ و قرائت قرآن، مسابقات نقاشي و تئاتر دانش‌آموزي و سرود را از مهمترين اين برنامه‌ها عنوان كرد.

حجت‌الاسلام رضايي با بيان اينكه در نخستین روز از ايام‌الله دهه فجر، مراسم تجديد پيمان با شهدا و گلباران قبور شهدا ساعت 7 صبح با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان برگزار خواهد شد اظهار کرد: امسال مراسم نمادين ورود حضرت امام(ره) در شبستان امام خميني حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.

به گفته وی، برگزاري همايش زن و انقلاب اسلامي، جشنواره فيلم فجر، همايش اركان مساجد، نمايش آثار برگزيده كودك و نوجوان با موضوع انقلاب و روند پيروزي انقلاب، برپايي نمايشگاه كتاب در مدارس، مساجد و فرهنگسراها و اجراي برنامه پرده‌خواني در حرم‌هاي مطهر امامزادگان و فرهنگسراها، از مهم‌ترين عناوين برنامه‌هاي فرهنگي و هنري اين ايام به شمار می‌رود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس از اعزام مبلغ و مبلغه به تمام شهرها و روستاهاي استان فارس با هدف شركت در برنامه‌هاي تبيين انقلاب و روند پيروزي انقلاب، در اين ايام خبر داد./202/825/ب1

ارسال نظرات