۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۴۷۷۳۹۶
رییس سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین:

نیروهای انقلابی برای تقویت پایه‌های نظام اختلافات را کنار بگذارند

حجت الاسلام بهبودی با بیان اینکه نیروهای ارزشی و دلسوز برای پیشبرد نظام اسلامی باید با یکدیگر متحد باشند، گفت: نیروهای انقلابی برای تقویت پایه‌های نظام باید اختلافات را کنار بگذارند و در یک جبهه با یکدیگر متحد شوند و هدفشان منافع و مصلحت‌های نظام و انقلاب باشد.
انقلاب اسلامی

حجت الاسلام محمدتقی بهبودی، رییس سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به جایگاه حساس ریاست جمهور و اختیاراتی که قانون اساسی بر عهده او گذاشته است، اظهار کرد: انتخاب فردی معتقد به اصول، ارزشهای نظام و رهبر معظم انقلاب از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی در ادامه افزود: رییس جمهور باید پایبندی و التزام عملی به تمامی احکام، معارف و تعالیم اسلامی داشته باشد و برای رفع مشکلات جامعه تلاش کند و دغدغه‌اش مردم و برطرف کردن نیازهای آنها باشد.

رییس سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین با بیان اینکه نیروهای ارزشی و دلسوز برای پیشبرد نظام اسلامی باید با یکدیگر متحد باشند، ابراز کرد: نیروهای انقلابی برای تقویت پایه‌های نظام باید اختلافات را کنار بگذارند و در یک جبهه با یکدیگر متحد شوند و هدفشان منافع و مصلحت‌های نظام و انقلاب باشد.

حجت الاسلام بهبودی عنوان کرد: در هر مسأله‌ای نیروها و مسؤولان نظام با یکدیگر متحد بودند به پیروزی رسیدیم و هر کجا با یکدیگر اختلاف پیدا کردند شکست خوردیم و یا با هزینه‌های زیاد به توفیقات کمی دست پیدا کردیم.

وی با تأکید بر اینکه جبهه اصولگرایان فراجناحی است، اظهار کرد: جبهه اصولی اصولگرایان موجب می‌شود تا تمام نیروهای وفادار و انقلابیون اصیل در آن فعالیت داشته و برای حل معضلات کشور تلاش کنند.

رییس سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین مهمترین و اساسی ترین الزامات وحدت را پایبندی به اصول اسلامی دانست و ابراز کرد: برای داشتن وحدت باید بر روی نقاط مشترک تمرکز کنیم و اختلافات را تبدیل به کینه و دشمنی نکنیم.

حجت الاسلام بهبودی با بیان اینکه خواهش های نفسانی و مادیات مانع وحدت می‌شود، تصریح کرد: نیروهای ارزشی و انقلابی اصولگرایان که معتقد به نظام اسلامی و خون شهیدان هستند باید از تجملگرایی و اسراف در انتخابات پرهیز کنند.

وی در ادامه اضافه کرد: نیروهای انقلابی باید از افراط و تفریط بپرهیزند و کاندیدی را به مردم معرفی کنند که در راستای مطالبات رهبر معظم انقلاب حرکت کند و دغدغه‌اش حل مشکلات کشور باشد.

رییس سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین در پایان گفت: نماینده اصولگرایان نباید تنها شعار دهد بلکه باید در عمل برای حل معیشت مردم تلاش کند./955/302/ب2

ارسال نظرات