۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۴۷۷۴۲۴
همزمان با سراسر کشور برگزار شد؛

جشن و شادمانی مردم خراسان شمالی در سی و هشتمین فجر انقلاب اسلامی

همزمان با سراسر کشور، اقشار مختلف مردم انقلابی و ولایی استان خراسان شمالی دوازدهم بهمن، سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی به ایران را جشن گرفتند.
جشن آغاز دهه فجر بجنورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، امروز، دوازدهم بهمن مراسم گرامیداشت ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی به ایران، همزمان با سراسر کشور در شهرها و نقاط مختلف خراسان شمالی برگزار شد و مردم انقلابی ولایتمدار استان آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

مراسم گرامیداشت یوم‌الله دوازدهم بهمن امروز در 16 شهر استان خراسان شمالی به‌صورت محوری و با حضور خیل عظیمی از مردم و مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

مراسم محوری گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور در خراسان شمالی در بجنورد، مرکز استان از ساعت 9:30 صبح با حضور گسترده اقشار مختلف مردم شامل طلاب و روحانیان، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان، جانبازان، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران ادارات و نهادهای استان در میدان در محل میدان شهید بهشتی آغاز شد.

سخنرانی معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی به‌عنوان سخنران محوری مراسم، اجرای سرود «خمینی ای امام» از سوی ۱۳۵۷ نفر از دختران دانش‌آموز بجنوردی، نواختن گلبانگ انقلاب رأس ساعت 9:33 دقیقه، گل‌باران تمثال امام (ره)، اجرای موسیقی محلی و شعرخوانی و رژه خودرویی و موتورسواران از فرودگاه بجنورد تا میدان شهید برخی از برنامه‌های روز ۱۲ بهمن در مرکز استان بود که با زیارت و عطرافشانی گلزار شهدا به پایان رسید.

در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در نخستین روز از دهه فجر فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی و شماری از فرماندهان سپاه، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، دادستان عمومی و انقلاب و دیگر مسؤولان حضور داشتند.

در آیین گرامیداشت دوازدهم بهمن‌ماه در بجنورد به‌پاس جان‌فشانی آتش‌نشانان قهرمان حادثه پلاسکو و گرامیداشت یاد شهدای آتش‌نشان، از فرزند شهید محمد نارمی، آتش‌نشان فداکار بجنوردی که تابستان امسال در پی نجات جان هم‌وطن خود در دریای خزر گرفتار موج شد و جان خود را از دست داد، تجلیل شد./9314/203/ب2

ارسال نظرات