۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۴۷۷۸۸۴
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون سپاه:

دشمنان انقلاب، وحدت بر محور ولایت را نمی‌پسندند

حجت الاسلام مجیدی همبستگی مردم را بسیار ضروری دانست و گفت: امروز ایران اسلامی در اوج قله عزت و صلابت است اما باید مواظب نفوذ و ایجاد اختلاف از سوی دشمن باشیم.
حجت الاسلام سیدمهدی مجیدی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون سپاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام سیدمهدی مجیدی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون سپاه امشب در همایش «همسان‌گزینی» که در کانون شهید عالی زاهدان برگزار شد، با گرامیداشت فرارسیدن ایام دهه فجر گفت: یکی از دستاوردهای کلیدی و برکات انقلاب که بی ارتباط با جوانان نیست، دستاوردهای علمی است.

وی افزود: وقتی به گذشته نگاه می‌کنیم و با علوم خود را با اکنون مقایسه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که چه پیشرفت‌هایی داشتیم؛ دستیابی به فناوری هسته‌ای، تکنولوژی سلول‌های بنیادی و ریشه کن کردن فلج اطفال بخشی از این دستاوردها است.

حجت الاسلام مجیدی با تشریح اهداف دشمنان عنوان کرد: هدف اصلی دشمن که نمی تواند پیشرفت ما را ببیند و قدرت مقابله ندارد، مانع ایجاد کردن در پیشرفت انقلاب از سوی عناصر خارجی و داخلی است.

وی همبستگی مردم را بسیار ضروری دانست و اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در اوج قله عزت و صلابت است اما باید مواظب نفوذ و ایجاد اختلاف از سوی دشمن باشیم؛ وحدتی که در این استان چشمگیرتر مشخص می‌شود بسیار جدی و استراتژیک است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون سپاه با بیان اینکه سیبل دشمن، ایجاد شکاف در حاکمیت جمهوری اسلامی است، ادامه داد: بنا به سخنان رهبر معظم انقلاب هرکس در شیپور اختلاف بدمد شیطان است؛ دشمنان ما نمی‌پسندند که بر محور ولایت و رهبری باهم وحدت داشته باشیم در این زمینه به شدت سرمایه گذاری می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم از مسأله ازدواج سخن گفت و افزود: پیامبر فرمود که خیر زیرپای جوان است؛ چون دل او امن و خاضع بوده و جایگاه پذیرش هدایت است.

حجت الاسلام مجیدی اذعان کرد: عوامل اضطراب و عدم آرامش جوانان امروز احساس گناه، احساس یاس و پوچی، ورود به مفسده ها و آسیب‌های اجتماعی است.

وی اظهار داشت: چرا امروز سن ازدواج اینقدر بالا است؟! چون باب اعتماد و توکل به خدا وجود ندارد؛ نباید از نداشتن ها گله کرد؛ خدا فرموده من از فضل خودم به دو جوان ازدواج کرده می‌بخشم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون سپاه خاطرنشان کرد: مایه نگاه دین در ازدواج اخلاق است؛ خرج زیاد محبت نمی‌آورد بلکه سادگی برکت می آورد؛ عوامل آرامش که در روایات آمده است راضی بودن به رضای خدا، صبر در بلاها، شکر خدا، توسل به اهل بیت و یاد خدا است./202/831/ب1

ارسال نظرات