۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۴۷۷۹۷۸
امام جمعه آمل:

شهدای آتش نشان جلوه ای از فرهنگ و ایثار ملت ایران را به جهانیان نشان دادند

امام جمعه آمل با بیان این که شهدای آتش نشان کرامت را به همه ما نشان دادند، گفت: این عزیزان به همه دنیا بیان کردند ملت ایران اسلامی را دوست داریم و اگر کسی بخواهد به کشورمان تعرضی داشته باشد با او برخورد جدی صورت داده و دستشان را قطع می کنیم.
آمل آمل آمل آمل آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل امروز در مراسم یادبود شهدای آتش نشان که به همت شورای اسلامی شهر، شهرداری آمل و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل در حسینیه لاله های زهرایی برگزار شد، اظهار داشت: آتش نشانان کاری انجام دادند که از دیرباز در دین مبین اسلام مرسوم بود و همان نگاه دیگران را بر خود مقدم داشتن است.

وی تصریح کرد: نمونه های بسیاری از جلوه های ایثار و فداکاری در دین مبین اسلام وجود دارد که نشانگر اهمیت و ارزش والای این فرهنگ در تعالیم دینی ما است.

حجت الاسلام مرتضوی افزود: آتش نشانان عملی ارزنده انجام دادند که مقام معظم رهبری بر مزار شهدا آتش نشان حادثه پلاسکو حضور پیدا کردند و این حضور رهبری به دنیا تفهیم کرد اگر ایران اسلامی دارای عزت و بزرگی بوده و مانند نگینی می درخشد به سبب بهره گیری از فرهنگ ایثار، فداکاری و گذشت است.

امام جمعه آمل با بیان این که شهدای آتش نشان کرامت را به همه ما نشان دادند، گفت: این عزیزان به همه دنیا بیان کردند ملت ایران اسلامی را دوست داریم و اگر کسی بخواهد به کشورمان تعرضی داشته باشد با او برخورد جدی صورت داده و دستشان را قطع می کنیم.

وی ادامه داد: این عمل ارزشمند آتش نشانان سبب ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی شده است که شهدای آتش نشان به همه ما یاد دادند ضرورت دارد عمل صالح انجام دهیم که زمینه ساز سعادت و تعالی می شود.

حجت الاسلام مرتضوی اظهار داشت: شهدای آتش نشان از جان و هستی خود گذشتند که اقدام گرانقدر آنان بسیار ارزنده و والا بوده و ماندگار می شود که باید به این عزیزان بزرگ افتخار کنیم.

امام جمعه آمل تصریح کرد: شهدای آتش نشان به همه دنیا این پیام را صادر کردند که هنوز برای جان دادن در راه وطن آمادگی کامل داریم و به واسطه تحریم و هر عملی که علیه ایران اسلامی انجام دهند هراسی نداریم.

وی افزود: آتش نشانان انصار در راه خداوند متعال هستند که دیگران را بر خود مقدم نگاه داشتند و امروز ملت ایران اسلامی قدر این عزیزان را بهتر می دانند که درود بر پدران و مادرانی که فرزندان خود را به گونه ای تربیت کردند تا ایثار و فداکاری را به جامعه نشان دهند.

حجت الاسلام مرتضوی ادامه داد: پیام دلنشین مقام معظم رهبری تسکین قلبی برای خانواده شهدای آتش نشان بوده است که این شهدای عزیز مرتبه و مقام گرانقدری دارند و امروز بدهکار شهدای آتش نشان هستیم.

امام جمعه آمل خاطرنشان کرد: قدردان تلاش های فعالان آتش نشان هستیم و امیدواریم خداوند منان توفیق خدمت رسانی شایسته به مردم را نصیب ما کند که برکات و دستاوردهای ارزنده ای در آن قرار دارد.

وی بیان داشت: ترامپ ها بدانند با شعار بدبینی به داعش و تکفیری ها انتخاب شدند و برخلاف آن عمل می کنند که می دانیم دشمنی آنان با اسلام و انقلاب است.

حجت الاسلام مرتضوی با بیان این که ملت ایران اسلامی آگاه، بصیر و پیرو رهنمودهای مقام معظم رهبری است، گفت: بهره گیری از تدابیر و منویات ارزشمند مقام معظم رهبری زمینه ساز پیشرفت روزافزون نظام اسلامی می شود./1314/202/ب2

ارسال نظرات