۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۴۷۸۱۶۴
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

وصیت نامه شهدا درسی برای همگان است

حجت الاسلام حاجی زاده گفت: وصیت نامه شهدا درسی برای همگان است، باید با برگزاری یادواره‌های شهدا فرهنگ ایثار و شهادت را در دل جوانان زنده نگه‌داریم و اجازه نفوذ دشمن را ندهیم.
یادواره شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی‌زاده امروز در نخستین یادواره شهدای ارسباران تیپ مهندسی 57 جهاد سازندگی آذربایجان شرقی در سالن تبلیغات اسلامی اهر، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران پایدار و استوار به مسیر خود ادامه می دهد، گفت: انقلاب بر خلاف پیش بینی دشمنان 38 سال تداوم داشت.

وی خاطرنشان کرد: امروز شاهدیم که این پیش بینی دشمن غلط از آب درآمد و امسال به سی و نهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی پا می‌گذاریم، این انقلاب به برکت خون شهیدان زنده است و باید در حفظ و نگهداری ارزشهای انقلاب و خون شهدا کوشا باشیم.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با بیان اینکه باید به وصیت نامه شهدا عمل کرد، گفت: وصیت نامه شهدا درسی برای همگان است، باید با برگزاری یادواره‌های شهدا فرهنگ ایثار و شهادت را در دل جوانان زنده نگه‌داریم و اجازه نفوذ دشمن را ندهیم.

وی با بیان اینکه انسان با ایمان در شهادت طلبی و بذل جان از دیگران سبقت خواهد گرفت، افزود: برخی شاید از اموال خود گذشت کنند اما از جان خود گذر نمی کنند، اما شهدا از جان و مال خود گذشتند و در مسیر اسلام و اعتلای آن مجاهدت کردند.

امام جمعه اهر با اشاره به اینکه ملت ایران در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در سراسر کشور حضور حماسی و گسترده‌ای خواهند داشت، بیان داشت: حضور گسترده ملت ایران در صفوف راهپیمایی‌ها و مراسمات ملی نشان‌گر رهبر محور بودن مردم است و مردم در جای‌جای کشور تلاش می‌کنند تا منویات مقام معظم رهبری تحقق یابد./203/854/ب1

ارسال نظرات