۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۴۷۸۴۰۵
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

نقش بانوان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی بی بدیل است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نقش بانوان در انقلاب اسلامی بی بدیل بوده است، گفت: زنان و مردان همواره در طول تاریخ و در بعثت انبیای الهی در برابر ظلم و ستم ها و مبارزات حضور داشته اند.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار با مشاوران امور بانوان و خانواده دستگاه های اجرایی استان، اظهار داشت: زنان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش پررنگی داشتند و تأثیر بسزایی در تدوام انقلاب دارند.

وی با بیان اینکه مسأله جنسیتی در مسائل مختلف مانند ارزشی، عقیدتی و دینی جایگاه و اهمیتی ندارد، گفت: طبق سفارش قرآن ایمان انسان کاربرد دارد و از این رو ارزش ها بر روی جنسیت نیست بلکه بر روی اوصاف است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نقش بانوان در انقلاب اسلامی بی بدیل بوده است، افزود: زنان و مردان همواره در طول تاریخ و در بعثت انبیای الهی در برابر ظلم و ستم ها و مبارزات حضور داشته اند و زنان در این مبارزات نقش زیادی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: در زمان انقلاب زنان شایسته بسیاری بودند که مبارزه کردند و شکنجه های زیادی شدند، اگر انسان ها به وظایف خود به درستی عمل نکنند کوچکترین جهاد و انقلاب دیگران به آن ها نمی رسد.

وی با بیان اینکه شهدا با عمل کردن به وظایف خود امنیت و انقلاب را به ما هدیه دادند، افزود: امروز نوبت به ما رسیده تا با عمل کردن به مسؤولیت های خود راه و هدف شهدا و امام راحل را ادامه دهیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تمام انگیزه ها و اقدامات باید خدایی و برای رضای خدا باشد، خاطرنشان کرد: داشتن انگیزه الهی، گره گشایی از مشکلات مردم و مبارزه کردن با ظلم و ستم در این دنیا باقی می ماند و عناوین، اسم ها و شهرت دفن می شود./880/202/ب2

 

ارسال نظرات