۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۴۷۸۴۸۱
نماینده مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد؛

فاصله گرفتن از آرمان‌‌های انقلاب، مهم‌‌ترین خطر پیش روی نظام

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که مهم ترین خطر نظام اسلامی دور شدن از اهداف و آرمان های انقلاب است، گفت: نباید لحظه ای از آرمان های متعالی این انقلاب الهی دور شویم، چون در غیر این صورت دشمن به اهداف و نقشه های شوم خود دست خواهد یافت.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از مسؤولان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، این ایام را فرصتی برای بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: باید در این ایام شرایط امروز کشورمان را با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مقایسه کنیم و ببینم در آن مقطع در کجا ایستاده بودیم و امروز وضعیت کشور چگونه است.

وی با تأکید بر این که مهم ترین خطر انقلاب اسلامی دور شدن از اهداف و آرمان های آن است، افزود: نباید لحظه ای از آرمان های متعالی این انقلاب الهی دور شویم، چون در غیر این صورت دشمن به اهداف و نقشه های شوم خود دست خواهد یافت.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان به دنبال دور کردن ملت ایران به ویژه جوانان کشورمان از آرمان های اصیل انقلاب اسلامی هستند، بیان داشت: باید از همه ظرفیت های موجود در کشور به منظور تقویت این آرمان های ارزشمند بهره گیریم.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که آرمان های اصیل انقلاب بهترین سد در برابر هجمه های دشمنان و پروژه نفوذ استکبار جهانی است، تصریح کرد: دشمن همه توان خود را برای خدشه دار کردن این آرمان های اصیل به کار گرفته که باید هوشیار باشیم.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که امام خمینی(ره) با اهداف و آرمان های الهی نهضت اسلامی را علیه رژیم شاهنشاهی آغاز کرد، افزود: نیت الهی امام راحل و پشتوانه عظیم مردمی ایشان بستری را برای پیروزی نهضت فراهم کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که همواره باید وصیت نامه سیاسی الهی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را مطالعه و مرور کنیم، بیان داشت: آن وصیت نامه همچون چراغی مسیر صحیح حرکت کردن را به آحاد جامعه به ویژه کارگزاران و مسؤولان نظام اسلامی نشان می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که باید انتظارات و خواسته های امام راحل از خود را مرور کنیم و ببنیم به چه موضوعاتی عمل کردیم و در تحقق چه مسائلی کوتاهی کردیم، خاطرنشان کرد: به حتم عمل به وصیت نامه امام خمینی(ره) موجب رشد، بالندگی و اقتدار ایران اسلامی خواهد شد.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که انقلاب اسلامی با حضور و وحدت کلمه ملت بزرگ ایران به پیروزی رسید و این انقلاب متعلق به مردم کشورمان است، تصریح کرد: امروز نیز ملت هوشیار و بابصیرت کشورمان باید با حضورشان در صحنه، انقلاب را از هر گونه انحرافی حفظ کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که اگر مراقب و دیدبانی در جامعه اسلامی وجود نداشته باشد دشمنان انقلاب را به انحراف خواهند کشید، افزود: این گونه توطئه ها حتی در زمان پیامبر گرامی اسلام نیز وجود داشت به گونه ای که پس از رحلت پیامبر متأسفانه شریعت پیغمبر را به انحراف کشاندند.

امام جمعه قائمشهر حضور در صحنه مردم را مسأله بسیار مهمی برای حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی دانست و گفت: اگر مردم خود را از حضور مستمر در صحنه کنار بکشند، به حتم انسان های قدرت طلب و دنیا طلب وارد صحنه می شوند و مدیریت جامعه را عهده دار می شوند که این افراد برای جامعه اسلامی مضر هستند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که حضور در صحنه انسان های مؤمن و انقلابی، خدمت گزاران مدین حمایت و تقویت می شوند، افزود: علاوه بر این افرادی که در مسیر اشتباه حرکت می کنند نیز از سوی این افراد مؤمن و انقلابی تذکر داده خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید بر این که امروز آحاد جامعه به ویژه مسؤولان و نخبگان کشور در حفظ و حراست از آرمان ها و ارزش های انقلاب تکلیف دارند، گفت: نباید با برخی اظهارنظرها و عملکرد نادرست موجب تضعیف آرمان های مهم انقلاب شویم.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که یکی از مهم ترین راه های دشمنان برای نفوذ به کشور کمرنگ کردن آرمان های مهم انقلاب اسلامی است، افزود: باید برای تقویت روز افزون انقلاب اسلامی تلاش کنیم تا آن آرمان هایی که ملت ایران برای همان قیام کردند هر روز تقویت شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری وحدت و همدلی با محوریت مقام معظم رهبری را یک اصل مهم در شرایط فعلی جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: در شرایطی که دشمنان اسلام و انقلاب از هر روزنه ای برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می کنند، بهترین راه حفظ نظام وحدت و همبستگی ملی است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات اخیر رییس جمهور جدید آمریکا در اجرای طرح ممنوعیت ورود اتباع چند کشور اسلامی به همراه ایران به آمریکا، گفت: مشاور ترامپ اعتراف کرد که طرح ممنوعیت شهروندان ایرانی و شش کشور دیگر به آمریکا در دولت باراک اوباما تهیه شده و در این دولت به مرحله اجرایی رسیده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آمریکایی ها در سیاست های کلی هیچ تفاوتی با هم ندارند، افزود: آمریکایی ها در تحقق منافع ملی کشورشان کاملاً هم نظر هستند و با تغییر روسای جمهوری سیاست های کلان آنها عوض نمی شود.

وی با بیان این که سیاست های کلی در دولت اوباما و ترامپ یکسان است، خاطرنشان کرد: تنها نحوه اجرای این دو رییس جمهور با هم متفاوت است به گونه ای که ترامپ برخلاف اوباما که ادبیاتی فریبنده داشت، با همان ادبیات خود مسائل را مطرح می کند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که علت دشمنی آمریکایی ها با ملت ایران کاملاً مشخص است و تا زمانی که این انقلاب و آرمان های آن وجود دارد تغییر نخواهد کرد، گفت: امام راحل آمریکا را شیطان بزرگ نامیدند و به حق که این کشور ام الفساد است.

وی با تأکید براین که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه سیاست های کلان خود در برابر آمریکایی ها را تغییر نخواهد داد، افزود: ملت بزرگ ایران هیچ گاه برای خوشایند دولتمردان آمریکایی دست از آرمان ها و ارزش های اصیل انقلاب نخواهند کشید.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که انقلاب اسلامی بر پایه اراده و خواست ملت دیندار و مؤمن ایران اسلامی پایه گذاری شد، ادامه داد: ایران اسلامی در طول سه دهه اخیر هیچ گاه به کشوری تعدی نکرد، اما ملت ایران حق دفاع از تمامیت کشورش را واجب می داند و در این مسیر غیرتمندانه از کشور دفاع می کنند./950/202/ب2

ارسال نظرات