۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۴۷۸۶۳۷
امام جمعه الشتر:

پشتوانه مردمی عامل اقتدار نظام اسلامی است

امام جمعه الشتر پشتوانه مردمی در صحنه های انقلاب را عامل اقتدار نظام اسلامی دانست و گفت: مردم با حضور آگاهانه و به موقع در صحنه های انقلاب و تبعیت از رهبری همواره توطئه های دشمن در عرصه های گوناگون علیه نظام و انقلاب را خنثی می کنند.
انقلاب اسلامی

حجت الاسلام سید سجاد موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، دهه فجر را فرصتی برای معرفی دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و بیان داشت: این ایام زمانی مناسب برای ایجاد همدلی و اتحاد بین آحاد جامعه است.

وی حضور مردم در صحنه های انقلاب، وحدت و همدلی مردم را نعمتی الهی و بزرگ خواند و افزود: پشتوانه مردمی عامل اقتدار نظام و انقلاب است.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نیز با حضوری آگاهانه و به موقع باری دیگر تبعیت خویش از رهبری و آرمانهای انقلاب را به نمایش می گذارند.

امام جمعه الشتر با اشاره به اینکه دشمن در پی ریشه ‌کن کردن اعتقادات و باورهای دینی جامعه است، اظها داشت: با تبیین و ترویج ارزشها به ویژه بین نسل جوان باید به مقابله با این هجمه های دشمن پرداخته شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های دهه فجر با محوریت مساجد خاطرنشان کرد: مسجد محوری لازمه تحقق آرمانهای انقلاب است و در جذب جوانان به مساجد اثرگذار است.

حجت الاسلام موسوی به نقش تربیتی مساجد اشاره و عنوان کرد: با جذب و هدایت جوانان به مساجد و تقویت باورهای دینی این قشر هجمه های فرهنگی دشمن خنثی می شود.

وی با اشاره به هجمه های دشمن در فضای مجازی و تلاش برای گمراه کردن نسل جوان، خاطرنشان کرد: با راه اندازی موج فرهنگی در این فضا باید جلوی توطئه های دشمن گرفته شود.

امام جمعه الشتر در ادامه به نقش رسانه ها در فرهنگ سازی، بصیرت افزایی و هوشیاری جوانان نسبت به هجمه های فرهنگی دشمن اشاره و عنوان کرد: رسانه به عنوان بازوی توانمند دستگاه های فرهنگی و اجرایی در این زمینه باید ایفای نقش کند.

وی بر لزوم هوشیاری رسانه ها نسبت به خنثی سازی هجمه های دشمن تأکید کرد و گفت: با اطلاع رسانی و آگاه سازی به موقع و تبیین فرهنگ استفاده صحیح از فضای مجازی جلوی هجمه های دشمن گرفته می شود./9459/302/ب2

ارسال نظرات