۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۴۷۸۷۴۱
امام جمعه عجب شیر:

ایام الله دهه فجر روزهای اقتدار اسلام و امت اسلامی است

حجت الاسلام شربیانی گفت: ایام الله دهه فجر روزهای اقتدار اسلام و امت اسلامی است و حضور در راهپیمایی 22 بهمن قدرت نمایی ملت بزرگ ایران در مقابل دشمنان است.
حجت الاسلام محمود شربیانی، امام جمعه عجب شیر

حجت الاسلام محمود شربیانی، امام جمعه عجب شیر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تبریک دهه فجر انقلاب، اظهار داشت: ایام الله دهه فجر روزهای اقتدار اسلام و امت اسلامی است و حضور در راهپیمایی 22 بهمن قدرت نمایی ملت بزرگ ایران در مقابل دشمنان است.

وی انقلاب اسلامی ایران را مبدأ تحولات بزرگ در جهان دانست و افزود: پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری هوشمندانه امام خمینی(ره) و خلف صالحش رهبر معظم انقلاب و با حضور آگاهانه ملت با بصیرت و همیشه در صحنه ایران اسلامی منشأ تحولات عظیم و تاریخ ساز در منطقه و جهان شده است.

حجت الاسلام شربیانی با بیان اینکه ایران اسلامی با تکیه بر ایمان مردم در مسیر پیشرفت قرار گرفته است، گفت: با وجود تمام توطئه‌ها و تلاشهای مذبوحانه استکبار جهانی جنگ تحمیلی، ترورها، طراحی کودتاها و فتنه‌های پیچیده، هیچ کدام نتوانسته سدی در مقابل پیشرفت ایران اسلامی باشد.

وی خاطرنشان کرد: ملت شریف ایران، ملتی مقتدر، پیشرفته و سرآمد در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است، آنچه چشم جهانیان را به خود خیره ساخته، همین عزم پولادین و اعتقاد راسخ ملت ایران است، ملت ایران برای همیشه در مسیر اعتلای اسلام حرکت خواهند کرد.

امام جمعه عجب شیر با تأکید بر حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن، ابراز داشت: مردم بار دیگر با حضور خود دشمنان را دچار یأس و سردرگمی خواهند کرد و نشان خواهند داد این ملت هیچ گاه از آرمانهای امام راحل و انقلاب اسلامی ایران جدا نخواهند شد.

وی با بیان اینکه ملت و مردم پشتیبان حقیقی این نظام و انقلاب هستند و دشمن می خواهد این پشتوانه مردمی را از انقلاب سلب کند، تصریح کرد: نباید اجازه داد دشمن در اهداف شوم خود موفق باشد و این کشور را از پشتوانه مردمی خود محروم کند.

حجت الاسلام شربیانی خاطرنشان کرد: دشمن هیچ گاه روزگار سلطه خود را باز نخواهد یافت و این خواب را به گور خواهد برود، این کشور با اقتدار کامل در مسیر خود تداوم خواهد داشت./854/302/ب2

ارسال نظرات