۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۴۷۹۰۳۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

حراست از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب رسالت مهم روحانیان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف روحانیان و علمای دینی حفاظت و حراست از ارزش‌ها و تقویت دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی است.
حجت الاسلام خادمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، امروز در نشست با روحانیان استان، با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی حاکمیت ارزش‌های دینی و حاصل خون گران‌قدر شهدا است؛ ازاین‌رو تلاش در راستای حفظ و تبیین آثار و برکات آن یکی از وظایف اقشار مختلف مردم به‌ویژه مسؤولان، روحانیان و مبلغان است.

وی با اشاره به هجمه گسترده و هدفمند جهان استکبار برای سست کردن ریشه‌های انقلاب اسلامی، افزود: امروز همه ما در مقابل دسیسه‌های جهان بی قید و بند استکبار وظیفه داریم تا با تمام قوا در عرصه اجتماع حضور یافته و با تدبیر و تلاش مضاعف نقشه پلید دشمنان اسلام و انقلاب را بی‌اثر کنیم.

حجت‌الاسلام خادمی با اشاره به ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلام، خاطرنشان کرد: حفظ و تقویت ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی یکی از وظایف خطیر روحانیان در جامعه است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی با یادآوری نقش علما و روحانیان در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تصریح کرد: اکنون هم تبیین اهداف والای آن و پرداختن به آثار و برکات وحدت در تقویت ریشه‌های انقلاب اسلامی اهمیت زیادی دارد.

به گفته وی انقلاب اسلامی برخاسته از قرآن و آموزه‌های قرآنی بود و مردم با تبعیت از قرآن به مبارزه علیه ظلم و ستم برخاستند.

حجت‌الاسلام خادمی با بیان اینکه در ایام دهه فجر برنامه‌های فرهنگی مختلفی در سطح استان در حال برگزاری است، ادامه داد: مسؤولان نهاد تبلیغات اسلامی استان افزون بر شرکت در برنامه‌های ستاد دهه فجر، به‌صورت مجزا از مساجد سطح استان بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند اجرای برنامه‌های فرهنگی و جشن‌های دهه مبارک فجر در مساجد حاشیه‌ای و مرکزی استان قرار می‌گیرند.

دبیر ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی استان خراسان شمالی حضور نوجوانان در برنامه‌های جشن دهه فجر را مایه خوشحالی و نشانه علاقه نسل جدید به قرآن و درس‌های انقلاب دانست و اظهار کرد: باید با بهره‌گیری از این فرصت بزرگ در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب و همچنین رفع مشکلات و آسیب‌های موجود کوشید.

وی با اشاره به تهدیدات اخیر رییس جمهور آمریکا، حضور هر چه بیشتر مردم در مراسم راهپیمایی و تظاهرات یوم‌الله ۲۲ بهمن را مشک محکمی بر دهان یاوه‌گویان آمریکایی ذکر کرد.

حجت‌الاسلام خادمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن دهه اول فاطمیه، خاطرنشان کرد: گرامیداشت ایام فاطمیه از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ ازاین‌رو روحانیان باید نسبت به این مسئله اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی گفت: هرگونه کوتاهی در اطلاع‌رسانی و کمبود برنامه‌های مناسب در ایام شهادت ائمه اطهار (ع) سبب می‌شود بعضی افراد ناآگاه حرمت این ایام را بشکنند؛ به همین دلیل باید برنامه‌ریزی مناسبی برای این ایام صورت گیرد./202/9314/ب1

ارسال نظرات