۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۴۷۹۰۹۹
امام جمعه بستان آباد:

دهه فجر فرصتی برای شکرانه نعمت های الهی بر ملت ایران است

حجت الاسلام رضوی دهه فجر را فرصتی برای شکرانه نعمت های الهی بر ملت ایران دانست وگفت: عجیب تر و شگفت انگیزتر از پیروزی انقلاب دوام این نظام در طول این دوران است.
حجت الاسلام رضوي،امام جمعه بستان آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سید رضا رضوی، امام جمعه بستان آباد امروز در مراسم گرامیداشت دهه فجر و در جمع مردم روستای قره بابا، با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب(س)، گفت: چیزی که زینب (س) را جاودانه کرده رضایت به رضای خدا و شکر الهی در سخت‌ترین روز تاریخ یعنی روز عاشورا بود که فرمود؛ «ما رایت الا جمیلا».

وی در ادامه دهه فجر را فرصتی برای شکرانه نعمت های الهی بر ملت ایران دانست و افزود: عجیب تر و شگفت انگیزتر از پیروزی انقلاب دوام این نظام در طول این دوران است که با وجود همه هجمه‌ها و توطئه های دشمنان با قدرت به حیات خود ادامه می دهد.

حجت الاسلام رضوی ادامه داد: ۳۸ سال تحریم اقتصادی، ترور رییس جمهور، رییس دستگاه قضایی، ۸ سال جنگ و فتنه‌های مختلفی که درطول این سالها بر این ملت و نظام تحمیل کردند هر کدام به تنهایی می توانست یک نظام را به طور کلی ساقط کند، اما تا وقتی شهدا رافراموش نکنیم و گوش به فرمان رهبری باشیم قطعا پیروزی با ماست.

وی همچنین با اشاره به اظهارات سخیف رییس جمهور جدید آمریکا، گفت: اظهارات و شیطنت های دولت آمریکا و رییس جمهور جدید این کشور درباره این نظام نشانه عظمت ملت و نظام اسلامی و ترس و واهمه آنها از این همه هیبت و عظمت است.

امام جمعه بستان آباد در پایان تأکید کرد: چیزی که مهم است و عامل دوام و عظمت انقلاب است، قدرشناسی مردم و در خط شهدا و رهبری حرکت کردن است و راهپیمایی ۲۲ بهمن شاخص و معیار قدردانی ملت از نظام اسلامی است که مردم قدرشناس به پاس قدردانی از نظام و انقلاب اسلامی و شهدا مشت محکمی به دهان استکبار خواهند زد./854/203/ب2

ارسال نظرات