۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۴۷۹۷۲۹
حجت الاسلام بزمانی مطرح کرد؛

تفکر انقلاب از بستر هیأت گسترش یافت/ ۲۲ بهمن، روز پاسخ به یاوه‌گویی‌های دشمن

حجت الاسلام بزمانی گفت: هیأت های ما سکولار نیستند؛ به گونه‌ای که از بستر هیأت تفکر انقلاب گسترش یافت و پیام امام راحل به بشر منتقل شد.
بزمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام عیسی بزمانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان امروز در همایش بزرگ مسؤولان هیئات مذهبی و مداحان استان که به مناسبت دهه فجر در سالن اجتماعات اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، گفت: نقش‌آفرینی و حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باید به صورت قوی انجام شود.

وی با بیان اینکه انسان در شرایط مختلف دچار فراز و فرود می‌شود، تصریح کرد: انسان تحت هیچ شرایطی نباید عقبه خود را فراموش کند.

وی افزود: رییس جمهور آمریکا اعلام کرده که ما با برجام کنار می‌آمدیم اگر ایرانی‌ها با ما کنار می‌آمدند.

حجت الاسلام بزمانی با بیان اینکه دشمن خودش اظهار کرده که ایران یک کشور تاثیرگذار در جهان است، عنوان کرد: این موضوع که ایران در منطقه تأثیرگذار است به برکت نظام اسلامی و رهبر انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن روز سرنوشت سازی برای همه ما است، تصریح کرد: به گفته مقام معظم رهبری مردم در روز ۲۲ بهمن جواب یاوه‌گویی‌های دشمن را خواهند داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امروز دشمن برای مداحان و هیئات مذهبی ما برنامه دارد؛ برای ناکامی دشمن نباید از فرمایشات مقام معظم رهبری فاصله گرفت.

وی با اشاره به اینکه دغدغه مهم رهبر در طی سال های اخیر در حوزه انقلابی ماندن بوده، خاطرنشان کرد: هیأت های ما سکولار نیستند؛ به گونه‌ای که از بستر هیأت تفکر انقلاب گسترش یافت و پیام امام راحل به بشر منتقل شد.

حجت الاسلام بزمانی با بیان اینکه مسائل سیاسی اندیشه امام ولایت است، گفت: ظلم ستیزی آن چیزی است که انقلاب را استوار کرد، امروز انقلاب اسلامی ملت های مختلف را به سمت خود جذب می‌کند.

وی از هیئات مذهبی و مداحان خواست که در ایام فاطمیه باورهای دینی مردم را مورد توجه قرار داده و فضاسازی مذهبی و تعمیق باورهای دینی را سرلوحه خود قرار دهند./202/831/ب1

ارسال نظرات